Mitähän pientä voisi hankkia tapailu miehelle
Jotain sellaista mikä ei pelästytä miestä niin että luulee että pitäsi alkaa vakavaksi. Olisi kuitenkin kiva jotenkin muistaa.
Ja sanomattakin on kai selvää että niitä ”piparin” antamisia ym ei tarvitse ehdotella.
Kommentit (51)
villasukat, ne voi antaa kelle vaan
eli ensin sitä parasta ja sit villasukat
Vierailija kirjoitti:
Hyvänmakuisia kondomeja
Ne on konvehteja - k o n v e h t e j a ! ! !
Taskulampun, sen nimi alkaa f:llä
Vierailija kirjoitti:
villasukat, ne voi antaa kelle vaan
eli ensin sitä parasta ja sit villasukat
Tai sitä parasta villasukat jalassa?
lapio, rautakanki ja kottikärryt.
👍
Lahjan antaminen kertoo heti, että toivot jotain enemmän vaikket sitä tässäkään tunnusta.
Jos mies toisi jotain ensin, niin sitten...
Ei puolitutuille mitään ostella, kiusaantuu.
Tissi-makaroneja
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän sinulla ole se tavara omasta takaa mitä se mies halajaa.....kallein ja arvokkain
Hyi. Ri kai kukaan ihminen seurustele sen "tavaran" takia. Yököttävää.
Jos mies on säikky niin osta hänelle heijastin tuomaan turvaa.
Minä sain tapailumieheltä hajuveden. Kiusaannuin, koska oltiin nähty vain 2 kertaa ja hän halusi antaa minulle jo melko arvokkaan hajuveden. Tapailu ei edes jatkunut kovin pitkälle. Luulen, että se hajuvesi oli alunperin pitänyt antaa jollekin tutummalle naiselle, mutta sitten kävikin jotain ja antoi sen minulle 😂
Kun tapailin miestäni niin annoin hänelle ferrero rocher suklaarasian, ilahtui kovasti.
Miehet tykkäävät saada lahjoja ihan kuin nainenkin. Anna ihmeessä miehelle lahja!
Halvahko punaviinipullo, jonka tuhoatte yhdessä.
Ainiiii, avaimenperä.....
nyt tajusin, mistä aloituksesi juontaa
Kysyt tätä siksi koska olet katsonut liian monta kertaa kohtauksen elokuvasta fifty shay of creytä, missä tyttö osti herrallensa avaimenperän missä luki yes, kyllä, Suostun naimisiin kanssasi.....Voi jeeeesus.
Eikö, myönnä pois, siksi ehdotit avaimenperää????
Elämä ei ole elokuvaa
Se mies haluaa p...si ei muuta.
Myönnän tykästyneen itsekin liikaa elokuvaan, mutta osaan erottaa todellisuuden ja arjen ja realiteetin.....ehkä sinunkin olisi syytä
Konvehtirasia.