Kortit vai tervehdysvideo?
Tässä pähkäilen, minkä joulutervehdyksen laittaisi. Joku hienosti toteutettu video olisi kiva, mutta pitäisi keksiä toteutus. Kortit on myös kivoja, jos on itse tehty ja niissä on jokin idea. Ostokortit ei ole hyvä idea.
Onko ideoita tai vinkkejä?
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Inhoan videoita, anteeksi. Kortti ennemmin.
Video olisi helppo tehdä. Kauhea väsääminen kortin kanssa. Miten digitaalinen kortti?
Pitäisikö väsätä jotain kollaaseja joulukorttiin? Mulla menee 45 min yhden kortin tekemiseen.
Tai joku valokuva. En halua ottaa kameraa esiin. Oikeastaan ei tekisi mieli lähettää yhtään korttia. Mutta sitten sitkeimmät tuttavat muistavat aina.
Hävettää, jos itse ei laita mitään tervehdystä.
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytysvideo.
Hehheh.
Joiltakin tulee aina niin hienot kortit.
Valmis digitaalinen kortti on yhtä typerä kuin ostokortti.
Video on hyvä. Jos mennään tottuilemaan jonnekin. Tonttulakit päähän ja suurkirkolle.
Vierailija kirjoitti:
Itsetyydytysvideo.
Hyvä se on mummonkin tietää, että pojanpoika on löytänyt seksuaalisuutensa.
Niin paljon on viime aikoina kuultu Postin taholta valitusta työvoimapulasta ja sitä postiakin on sitten jaettu vähän minne sattuu ja miten sattuu ja koska sattuu.
Helpotetaan Postin elämää eikä lähetetä yhtään korttia heidän kauttaan. Laitetaan kaikki vaan sähköisesti joulutervehdys itseotetun kuvan tai tai värssyn kera. Tai vaikka joku oma video.
Kun heillä on vähemmän kannettavaa, niin enemmän saa porukat postinsa oikein ja ajallaan. Ja tästä sitten tehdään oikein tutkimus, jonka tulos on se, että postin toiminta on parantunut hiukeasti ja siitä sitten puolestaan maksetaan tulospalkkiot Postin kulmahuoneissa istuvalle porukalle.
Inhoan videoita, anteeksi. Kortti ennemmin.