Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olisi niin ihanaa saada omaan elämään sellainen uusi ihminen

Vierailija
23.03.2015 |

joka olisi melkein kuin oma itseni. :) Sitä kohtaamista odotellessa. En suostu uskomaan, että olen ainoa elä ja anna muidenkin elää tyyppinen melko kiltti ihminen, joka ei jaksa tätä jatkuvaa turhaa kilpailua, muiden nokkimista ja lapsellista jatkuvaa itsekehuisuutta, johon törmää niin monessa paikassa, ja se on ainoa mitä niin moni tarjoaa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen törmännyt sellaiseen. Muta itseäni aika paljon vanhempaan. Aika erikoinen kokemus, mielenkiintoista olisi tietää mitä hän asiasta ajattelee.

Vierailija
2/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sellainen! :) asun Turussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai, minäkin ajattelen noin ja aika moni kaverinikin. Hiljattain törmäsin myös mieheen joka on tuollainen ja nythän me seurustellaan :). Eli ihan mahdollista on toiveesi toteutuminen.

Vierailija
4/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan meitä. Onneksi törmäsin samanlaiseen ihmiseen ja ollaan oltu vuosia hyviä ystäviä. Tuo ap:n kuvailema oli vain yksi syy monista, miksi pidän hänestä.

Vierailija
5/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vaatimaton työtön mies. Sellaisia löytyy ja paljon, ei vaan taida ap:lle kelvata?

Vierailija
6/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä uskaltaisin sanoa olevani tuollainen. Olen melko epäkilpailuhenkinen tyyppi, vähän tai aika paljon itseinhoinen tyyppi, joka sen inhon takia näkee muissa paljon hyvää ja kaunista. Toisaalta toinen puoli mussa on aggressiivinen, katkera ja kyyninen. Ei oo helppoo.

Vierailija
7/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:21"]

[/quote]Sama. Mutta suurin osa ihmisistä kun olen täällä kohdannut olleet kusipäitä ja siis aivan tolkuttoman urpoja- Viimeks meinasin saaha turpaani keski-ikäseltä mua kolme kertaa isommalta mieheltä ,koska ilmeisesti jonkiin minussa ärsytti häntä (ilmeisesti se että uskallan ja olen oma itseni, enkä välitä kumarella miehiä. No eipä tuo lannistanut, mutta vähän vituttaa,että yksin liikkuessa täytyy olla muka varpaillaan mitä sanoo ja kelle. Kyse oli kuitenkin ihan normi keskustelusta.

Vierailija
8/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellasen sielunkumppanin tapaaminen on kyllä uskomaton kokemus! Mä olen sen tavannut ja ollaan ystäviä. Molempien maailma jotenkin tärähti, kun tavattiin ja tajuttiin että tuossa on se ihminen. Ensimmäinen puoli vuotta oltiin tekemisissä päivittäin, ehkä kerran viikossa tavattiin, tehtiin ruokaa yhdessä, syötiin, juotiin teetä, tupakoitiin ja puhuttiin, puhuttiin, puhuttiin, tuntikausia. Ja kun ei oltu yhdessä, puhuttiin puhelimessa ja lähetettiin sähköpostia. Nyt on vähän rauhottunu se tarve olla toisen lähellä ja nähdään harvemmin, eikä enää joka päivä olla yhteydessä. Mutta sitten kun ollaan, niin sitten ollaan :) Lauantai-iltana puhuttiin 1½ tuntia puhelimessa ja puolet ainakin jäi sanomatta. On ihanaa, kun elämässä on sellainen ihminen!

Vierailija
9/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:46"]

Sellasen sielunkumppanin tapaaminen on kyllä uskomaton kokemus! Mä olen sen tavannut ja ollaan ystäviä. Molempien maailma jotenkin tärähti, kun tavattiin ja tajuttiin että tuossa on se ihminen. Ensimmäinen puoli vuotta oltiin tekemisissä päivittäin, ehkä kerran viikossa tavattiin, tehtiin ruokaa yhdessä, syötiin, juotiin teetä, tupakoitiin ja puhuttiin, puhuttiin, puhuttiin, tuntikausia. Ja kun ei oltu yhdessä, puhuttiin puhelimessa ja lähetettiin sähköpostia. Nyt on vähän rauhottunu se tarve olla toisen lähellä ja nähdään harvemmin, eikä enää joka päivä olla yhteydessä. Mutta sitten kun ollaan, niin sitten ollaan :) Lauantai-iltana puhuttiin 1½ tuntia puhelimessa ja puolet ainakin jäi sanomatta. On ihanaa, kun elämässä on sellainen ihminen!

[/quote]Oletteko molemmat naisia? Vai? Onko täysin platoninen suhde?

Vierailija
10/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:48"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:46"]

[/quote]Oletteko molemmat naisia? Vai? Onko täysin platoninen suhde?

[/quote]

Mä olen nainen ja toinen on mies. Ja kyseessä on täysin platoninen suhde. 

Vierailija
11/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:21"]

[/quote]Sama. Mutta suurin osa ihmisistä kun olen täällä kohdannut olleet kusipäitä ja siis aivan tolkuttoman urpoja- Viimeks meinasin saaha turpaani keski-ikäseltä mua kolme kertaa isommalta mieheltä ,koska ilmeisesti jonkiin minussa ärsytti häntä (ilmeisesti se että uskallan ja olen oma itseni, enkä välitä kumarella miehiä. No eipä tuo lannistanut, mutta vähän vituttaa,että yksin liikkuessa täytyy olla muka varpaillaan mitä sanoo ja kelle. Kyse oli kuitenkin ihan normi keskustelusta.
[/quote]

Ooh, kuulostat mahtavalta. Pitäiskö meidän treffata vai olisko se liian outoa? :)

Vierailija
12/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 16:13"]

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:39"][quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:21"] Minä olen sellainen! :) asun Turussa. [/quote]Sama. Mutta suurin osa ihmisistä kun olen täällä kohdannut olleet kusipäitä ja siis aivan tolkuttoman urpoja- Viimeks meinasin saaha turpaani keski-ikäseltä mua kolme kertaa isommalta mieheltä ,koska ilmeisesti jonkiin minussa ärsytti häntä (ilmeisesti se että uskallan ja olen oma itseni, enkä välitä kumarella miehiä. No eipä tuo lannistanut, mutta vähän vituttaa,että yksin liikkuessa täytyy olla muka varpaillaan mitä sanoo ja kelle. Kyse oli kuitenkin ihan normi keskustelusta. [/quote] Ooh, kuulostat mahtavalta. Pitäiskö meidän treffata vai olisko se liian outoa? :)

[/quote]No en tiiä, miksei. Mutta miten tässäkään mitään yhteystietoja vaihtaa? Muutoin kyllä! Uusien ihmisten tapaaminen on mielenkiintoista : )

Vierailija
13/13 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ystäväni ovat tuollaisia kuin kuvailit. Kyllä minä koen, että kun vaan on aito oma itsensä ja tekee asioita joita rakastaa, niin sitten elämään vaan virtaa niitä saman tyyppisiä ihmisiä :).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kahdeksan