Audi A1 kauppakassiksi?
Onko mammoilla kokemusta Audi A1 autosta? Aika kivan näköinen, mutta tuleeko keulamerkissä maksettua turhasta?
Kommentit (7)
Volkkarin Polossa parempi hinta-laatusuhde tai Skodan Fabiassa. 1- sarjan Bemari oli myös mukava auto ajaa, mutta taitaa olla kalliimpi. On parin päivän vuokra-auto kokemus Bemarista.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:53"]
Onko mammoilla kokemusta Audi A1 autosta? Aika kivan näköinen, mutta tuleeko keulamerkissä maksettua turhasta?
[/quote]
Audit on samaa kuraa kuin volkkarit, kierrä kaukaa osta ennemmin joku japsi.
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:57"]
Ei todellakaan sovellu kauppakassiksi, siinä on nimittäin niin pieni tavaratila, että sinne ei mahdu ne kauppakassit. Tai mahtuu ja mahtuu... Jos laitat kolme muovipussillista ruokaa, niin tavaratila on tupaten täynnä. Itse hain kerran lapsia koulusta, niin luistimet ja yksi ruokakassi mahtui, lapsen lyhyt jääkiekkomaila ei. En suosittele siis, ennemmin vaikka vw golf.
[/quote]
Harvoin meillä nyt enempää tarttuu kaupasta mukaan kuin kaksi isoa s-kaupan kestokassilta ruokaa, kai ne tuollaisen auton peräpoksiin mahtuu? Minun autoni on lähinnä työmatkakäytössä ja toisinaan kuskaan lasta harrastuksiin.
Mutta kiittos kommentista. Sinulla ilmeisesti on kyseinen auto etkä tykkää?
Muita harkinnassa olevia autoja ovat Toyota Yaris, Mazda 2, VW Polo ja Ford Fiesta.
-ap-
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:21"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:53"]
[/quote]
Audit on samaa kuraa kuin volkkarit, kierrä kaukaa osta ennemmin joku japsi.
[/quote]
No hyi saatana -oikeesti!
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:08"]Volkkarin Polossa parempi hinta-laatusuhde tai Skodan Fabiassa. 1- sarjan Bemari oli myös mukava auto ajaa, mutta taitaa olla kalliimpi. On parin päivän vuokra-auto kokemus Bemarista.
[/quote]1-sarjan bemari on huonoin auto mitä voi olla ! Oli ja äkkiä kyllä myytiin pois ! Paskaan ei kannata koskea tikullakaan !
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 14:48"]
[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 13:57"]
Ei todellakaan sovellu kauppakassiksi, siinä on nimittäin niin pieni tavaratila, että sinne ei mahdu ne kauppakassit. Tai mahtuu ja mahtuu... Jos laitat kolme muovipussillista ruokaa, niin tavaratila on tupaten täynnä. Itse hain kerran lapsia koulusta, niin luistimet ja yksi ruokakassi mahtui, lapsen lyhyt jääkiekkomaila ei. En suosittele siis, ennemmin vaikka vw golf.
[/quote]
Harvoin meillä nyt enempää tarttuu kaupasta mukaan kuin kaksi isoa s-kaupan kestokassilta ruokaa, kai ne tuollaisen auton peräpoksiin mahtuu? Minun autoni on lähinnä työmatkakäytössä ja toisinaan kuskaan lasta harrastuksiin.
Mutta kiittos kommentista. Sinulla ilmeisesti on kyseinen auto etkä tykkää?
Muita harkinnassa olevia autoja ovat Toyota Yaris, Mazda 2, VW Polo ja Ford Fiesta.
-ap-
[/quote]
No, onneksi oli laina-auto, muutaman viikon käytössä, ei siis oma. Pyysit mielipiteitä, mutta et kuitenkaan usko, kuinka pieni tavaratila siinä on, niin kannattaa käydä autoliikkeessä katsomassa. VW Polosta myös kokemuksia ja mielstäni parempi kuin Audi.