Voiko näin laihtua?
Laitan yhden päivän syömiset, toki vaihtelua on runsaasti, mutta tässä vain yksi päivä.
Aamu: kinkku-kasvismunakas, kermakahvi
Päivä: lihapullat juustokastikkeessa, juuresmuusi, kaaliraaste
Ilta: kermainen kalakeitto, jugurttia marjoilla ja pähkinöillä
Kommentit (18)
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:36"]
Kermakahvi, juustokastike, kermainen keitto vaihtoon niin helpottaa. Jogurtti toivon mulaan luonnonjogurttia eikä kaupan sokerilitkuja.
[/quote]
Rasva ei lihota. Sokeri lihottaa.
Riippuu kuinka isoja annoksia syöt.
Jos kalorit pysyy esim. alle 1600. Olisi helpompaa toki jos skippaat kermat.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:24"]
Jos kalorit pysyy esim. alle 1600. Olisi helpompaa toki jos skippaat kermat.
[/quote]
Miksi?
Niin....annoskoko ja kalorimäärä ratkaisee, ei laatu. Hiilarit minimiin.
ei laihdu ehkä nopeasti, mutta iloisesti ja ajan kanssa kyllä
Noissa ruuissa annoskoko pysyy kohtuudessa luonnostaan.
Kauhean vähän syöt. Urheiletko ollenkaan? Itse en pysyisi energisenä tuolla määrällä päivässä.
Kuulostaa oikein hyvältä. Kolme ateriaa päivässä on riittävästi ja kokonaisuudessaan ruokavalio on monipuolinen. Varmasti laihtuu kun ottaa vielä säännöllisen liikunnan ohjelmaan.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:31"]
Kauhean vähän syöt. Urheiletko ollenkaan? Itse en pysyisi energisenä tuolla määrällä päivässä.
[/quote]
Miten niin vähän?
Kermakahvi, juustokastike, kermainen keitto vaihtoon niin helpottaa. Jogurtti toivon mulaan luonnonjogurttia eikä kaupan sokerilitkuja.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:31"]
[/quote]
Miten niin vähän?
[/quote] no jos syöt esim lounaan klo 12 ja sitten vasta illalla seuraava ateria? Ei mitään välipaloja? Miten jaksat liikkua?
Jos pitää hiilarit minimissään, rasva ei lihota ketään. En ole karppausintoilija, mutta se on takuuvarma keino laihtua. Rasvaa voi lisätä huoletta niin että nälkä lähtee.
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:37"]
[quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:35"][quote author="Vierailija" time="22.02.2015 klo 14:31"] Kauhean vähän syöt. Urheiletko ollenkaan? Itse en pysyisi energisenä tuolla määrällä päivässä. [/quote] Miten niin vähän? [/quote] no jos syöt esim lounaan klo 12 ja sitten vasta illalla seuraava ateria? Ei mitään välipaloja? Miten jaksat liikkua?
[/quote]
Mihin tarvitaan välipaloja?
.