Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko päiväsi pilalla? Miksi?

Vierailija
23.03.2015 |

Oma päivä meni pilalle, kun sain kuulla olevani paska ihminen.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä päivä meni pilalle kun ulkona sataa räntää, ja mies ilmoitti olevansa TAAS ylitöissä vähintäänkin 7 asti.

Vierailija
2/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on. Kun toisia pikku prinsessa teiniäitejä paapotaan mennen tullen ja omaa jaksamista ei kukaan viitsi edes kysyä. Ja joo oon katkera paska ja maailma on paska paikka. Mut kyl mä vittu selviin. Vittu. kiitos ja anteeksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Koko viikko alkoi niin paskasti että oispa jo ensi viikko.

Ensin nukuin pommiin tunnin. Missasin lääkärin, siitä neljänkympin maksu. Opiskelijana ei oo hirveästi rahaa ylimääräistä ja TURHAA varten... tuntuu tosi tahmealta kipeältä, piti mennä salille ja tiedossa on pitkä päivä koulussa. No, toivon että jaksan mennä salille.

Varasin uuden lääkäriajan ja se menee päällekäin yhden pakollisen kouluasian kanssa. Pitäisi sitäkin selvittää. Hirveästi luettavaa ja tehtävää, tenttejä. Tuntuu etten saa mitään eteenpäin.
Lisäksi näin yhtä ihmistä joka pilasi päivän lopullisesti.

AAAARRRGGGFJHHHHHHH. Kiitos kun sain avautua. Vituttaa ja itkettää.

Vierailija
4/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kun mies pilas sen. :'(

Vierailija
5/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon nukkunut liian huonosti, nyt väsyttää ja on siksi vähän nihkee fiilis yrittää opiskella tai lähteä salille. Kyllä, voi mennä päivä pilalle näinkin pienestä :D

Vierailija
6/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt varsinaisesti pilalla mutta en saa aikaiseksi minkäänlaista toimivaa systeemiä yhden työkaverin kanssa ja se on tosi rasittavaa. Yhteistyötä pitäisi kuitenkin tehdä. Mielestäni yritän kaikkeni ja toinen vain kiukuttelee ja hokee "mä en ainakaan ala...". ja "minä olen tottunut...".

Mälsää.

Vierailija
7/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei ottanut suihin ja antanut kakkosta. Valitti aamulla kiirettä.

Vierailija
8/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. MUlla on maanantaikrapula ja joudun treenitkin jättään väliin kun on niin heikko olo ja maha sekasin viikonlopun sikailujen takia. Oma on syyni.

Vierailija
9/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin täältä jonkun kusipään muka hauskan kommentin.

Vierailija
10/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

näin aamulla juuri ennen heräämistä kamalaa unta.

Vierailija
11/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira herätti klo 4 yöllä, ramppas pihalla tunnin ja jäin sohvalle jatkamaan unia ja heräsin siitä tunnin liian myöhään, selkä kipeenä. Tyypillinen maanantai.

Vierailija
12/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanantai krappe, ei päässyt töihin! Aloin perjantaina juomaan kun työkaveri vittuili kokopäivän. Silloin kun juon niin silloin tosiaan juon! Tässä tulos. Seuraavan kerran ensi vuonna uudestaan...

Vierailija
13/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä, koko viime yönkin valvotti tämän vuoksi. Jouduin perumaan pari aika rahakasta keikkaa tämän vuoksi, harmittaa niin että itku pääsee. Olisi tullut tosi tarpeeseen ne rahat.

Vierailija
14/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, alkoi nyt ärsyttämään, kun tabletilla ei voi lukea Ilta-sanomia normaalisti, vaan näkyy typerä mobiiliversio. Yön aikana muuttunut. Eilen näkyi vielä normaali IS etusivu, nyt ei saa muuttettua, paska juttu, jää lukematta se sit kokonaan. Iltalehti toimii onneksi normaalisti.

Vierailija
15/15 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häät peruuntuivat ja lapsiluku jäi yhteen. Olen pidätellyt itkua koko aamupäivän. Samaan aikaan yksi, jos toinen tuttava on mennyt kihloihin, suunnittelevat häitään tai ovat saaneet uuden pienen tulokkaan perheeseen. Olen todella onnellinen heidän puolestaan. Omaa tilannettani en toivoisi kenellekään. Muistuttavat vain tällä hetkellä omasta tilanteestani. - Haluaisin vajota maan alle, piiloon..