Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä krapularuokaa

Vierailija
22.03.2015 |

Oon tässä nyt viikon juonut viinaa ja pitäisi syödäkin jotain ettei kuole. Jääkaapissa on maitoa munia ketsuppia salaattikastiketta ja loput ruuat siellä onkin jo pilalla. Kuiva aineissa löytyy lämminkuppi aterioita laidasta laitaan, puuroja on tomaattisoseita erilaisia mausteita täyslaidallinen. Mansikkajäätelöä on pakastimessa. Siis ihan perus elintarvikkeita, kaikkea en huomannut mainita. Mutta Mitä noista voi saada aikaiseksi? Oon tosi laiskalla päällä ja jotain apetta olis tarve saada masuuni pitkän paaston jälkeen. Auttakaa, olen 20-vuotias nälkäinen mies.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On makaroonia bearnaisekastiketta hernekeittoa nötköttiä mustapippuria valkopippuria oreganoa sekapippuria pansuolaa aromisuolaa tavallista suolaa ruokaöljyä joka lähtöön voita ja margariinia, etikkaa valkaisuainetta ja tilkka viinaa. Nyt on NÄLKÄ JA LASKUHUMALA OHJEITA PLIIS?
-ap

Vierailija
2/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee munakas

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee kebabille. Btw: miks oot juonu viikon? Oootko opiskelija vai työelämässä?

Vierailija
4/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkolle!

Vierailija
5/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:33"]Mee kebabille. Btw: miks oot juonu viikon? Oootko opiskelija vai työelämässä?

[/quote]Olin työelämässä, myyjänä Expertillä sain kenkää kun niillä ei ole asiakkaita. Ja juon koska Viinan loputtua tekee mieli hankkia sitä lisää.
Enkä mene kebabille kun se on liian kallista. Munakas vois olla hyvä idea.
-ap

Vierailija
6/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloita sillä lämminkupilla jos oot ollu pitkään syömättä. munakas perään. tilaa sitten kebab/pizza.

kroppasi huutaa suolaa, sitä siis ja ravintoa. olisko sulla vissyvettä? jos ei sitä niin tankkaa vettä, viina kuivattaa sikana.

toinen alkkis

Vierailija
7/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vetele sitä jäätelöä myös, sokerikin on jees.

Vierailija
8/11 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:38"]Katkolle!
[/quote]Mene itse jos niin rikas olet että on varaa tuollaiseen palveluun! Ja mitään katkon pillereitä en halua ostaa. Laitoin nyt paistinpannun likoomaan jotta sillä sais sen munakkaan aikaiseksi. Otan silti kokkiohjeita vastaan ilomielin, rapularuokaohjeita tänneppäin kiitos!

Vierailija
9/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on munia, eikä paljon mitään muuta järkevää syötäväksi kelpaavaa ja siitä huolimatta et tajua tehdä munakasta, ennen kuin av-palstalla joku ehdottaa sitä. WTF?

Vierailija
10/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.03.2015 klo 00:00"]

Sulla on munia, eikä paljon mitään muuta järkevää syötäväksi kelpaavaa ja siitä huolimatta et tajua tehdä munakasta, ennen kuin av-palstalla joku ehdottaa sitä. WTF?

[/quote]

No siis juominen tyhmentää. Tarpeeks kun juo niin voi saada alkoholidementian. Siinäpä sitä tulevaisuudenkuvaa ap:lle :)

Vierailija
11/11 |
23.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita sillä jäätelöllä, se nostaa verensokeria ja parantaa kummasti oloa. Ja jos oksettaa, niin jäätelö on helppo yrjötä ulos!