2 viikkoa niin saan kissan!
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:45"]Pentu vai aikuinen?
[/quote]
Aikuinen, tarvitsi uuden kodin :)
Ihanaa, onnittelut!
Olen myös niin onnellinen tuon kissan puolesta, että saa uuden kodin ja perheen.
<3 aaawwwww. Minkälainen kisu luoksesi muuttaa?
Minkälainen kissa on, paitsi ihana tietenkin?
Onneksi olkoon.Kissat ovat ihania!
p.s itsekkin kissan onnellinen omistaja
Ihana :) ! Minä taas puolestani jouduin luopumaan eilen kissastani..
Kissan omistaja muutti ulkomaille eikä voinut ottaa kissaa mukaan, joten se on ollut nyt ns. sijaiskodissa muutaman kuukauden ja kohta pääsee meille loppuelämäkseen! :) alkuperäinen omistaja oli aika tarkka kisun uudesta kodista eikä halunnut lahjoittaa sitä pois ihan tuntemattomille.
Kisu on 5-vuotias valtava ragdollpoika, kuulemma leikkisä ja hellyydenkipeä, tykkää käydä ulkoilemassa välillä (meillä on aidattu piha) ihmisen seurassa, ei lähde kauas ja pelkää autoja. Tämän verran tiedän tulevasta vauvastani. :D AP.
Ai niin ja syö paljon ja ihan mitä vaan, repii leipäpussitkin auki, pitää laittaa ruoat piiloon. :D AP
Onnittelut tulevasta perheenjäsenestä! Olisipa itselläkin huone tai pari lisää tilaa, niin voisi ottaa oman nappulatassun ♡
Hyi luoja. Koirat sentään osaa paremmin näytellä että rakastavat omistajiaan. Kissat ei ees yritä. Ne on itserakkaita ja loisii sun lompakolla ilman mitään vastapalvelusta.
En ymmärrä miten voi saada iloa elukasta joka ei tunnekylmyydeltään voi edes näyttää millon on tyytyväinen?
Voi, ragdollit on ihastuttavia! Millainen väritys herralla on? :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:21"]Hyi luoja. Koirat sentään osaa paremmin näytellä että rakastavat omistajiaan. Kissat ei ees yritä. Ne on itserakkaita ja loisii sun lompakolla ilman mitään vastapalvelusta.
En ymmärrä miten voi saada iloa elukasta joka ei tunnekylmyydeltään voi edes näyttää millon on tyytyväinen?
[/quote]
Et selkeästikään ole koskaan päässyt nauttimaan kissan antamasta rakkaudesta, huomiosta ja ystävyydestä :) Selittää tuon kärttyisen olotilasi.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:23"]Voi, ragdollit on ihastuttavia! Millainen väritys herralla on? :)
[/quote]
Suklaa bicolour, tosi söpö :) AP
Minun kissa kyllä rakastaa minua :)
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:10"]
Kissan omistaja muutti ulkomaille eikä voinut ottaa kissaa mukaan, joten se on ollut nyt ns. sijaiskodissa muutaman kuukauden ja kohta pääsee meille loppuelämäkseen! :) alkuperäinen omistaja oli aika tarkka kisun uudesta kodista eikä halunnut lahjoittaa sitä pois ihan tuntemattomille. Kisu on 5-vuotias valtava ragdollpoika, kuulemma leikkisä ja hellyydenkipeä, tykkää käydä ulkoilemassa välillä (meillä on aidattu piha) ihmisen seurassa, ei lähde kauas ja pelkää autoja. Tämän verran tiedän tulevasta vauvastani. :D AP.
[/quote]
Hienoa että teillä on tarjota edes jonkinlaisnen elinympäristö kissalle. Viittaan tuohon aidattuun pihaan. Parempi sekin kun ei mitään.
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:25"][quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 23:21"]Hyi luoja. Koirat sentään osaa paremmin näytellä että rakastavat omistajiaan. Kissat ei ees yritä. Ne on itserakkaita ja loisii sun lompakolla ilman mitään vastapalvelusta.
[/quote]
Et selkeästikään ole koskaan päässyt nauttimaan kissan antamasta rakkaudesta, huomiosta ja ystävyydestä :) Selittää tuon kärttyisen olotilasi.
[/quote]
en tieten ku ei ne rakasta. Koirastani olen saanut paljonkin iloa elämääni ja hän on hyvin tärkeä ja rakas. En ole kärttyinen. Tympii kissa alotukset, missä niitä haisevia kynsijöitä hehkutetaan. Vois tieten itekki alottaa pommittaan tätä palstaa koira alotuksilla ja peukuttaa niitä päivät läpeensä. Samahan se on.:)
Pentu vai aikuinen?