miten toi mies niin onneton kasvattaja?
Antaa periksi, jotta pääsee helpommalla..seuraavalla kerralka kun lapsi kiukkuaa entistä enemmän pyytäö mut avuksi, lapsen dessä, suuttuu kun sanon että eihän mua tarvita kun isi siinä. Tokaisee että ei sitte pestä hampaita tms ollenkaan. Se ei osaa olla AIKUINEN lapsille! Ja harjoittelua takana sentäs jo 7v.. meidäb esikoistyttö sano nykyään, ettei tykkää isistä. Mies kun tosiaan on joko puolinukuksissa ajatuksissaan, ei osaa auttaa tak ärähtelee..
Kommentit (8)
Meillä ollut aina sama juttu. Minä äitinä kiellän ja isä antaa periksi, että saisi olla se kiva iskä. Vituttaa.
Meillä tolla tuskin on edes tavoitteena (eikä se edes pohdi tällaisia kuin tavoitteet..) on olla kiva, se on vaan laiska/avuton.
Jotkut miehet on tollasia idiootteja. Niiltä puuttuu tilannetaju ja käsitys siitä, että mitä tästä seuraa jos nyt toimin näin. En jaksais tollasen kanssa.
Niin kade teille kellä ei tällaista miestä..
[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 22:08"]
Niin kade teille kellä ei tällaista miestä..
[/quote]
Yllättävän monelle naiselle tulee yllätyksenä se, että sen puolison ja lasten isän voi ihan itse valita. Ottaa sellaisen, jolla järki ja sydän riittää myös kasvattamaan, eikä pelkästään siittämään niitä. Mutta tuntuu että se siittämishomma riittää monelle naiselle, eikä ajatella asiaa sen pitemmälle.
Oli mahdoton tietää, millainen isä miehestä tulee. Seurusteluaikana hän oli ihan keskustelutaitoinen, huolehti asiansa hyvin, teki kotityöt ja asuntonsa oli aina mallillaan.... Yhä tekee kotitöitä, hoitaa raha-asiat kunnolla jne miutta ei osaa olla kasvattaja ja huomioida/ennakoida jne. Muuten ok mutta tätä puolta hän ei hallitse ei millään. Ap
Vastatkaa, puhkun ärtymystä..