Miksi yhden ihmisen kaikki sanomiset tuntuvat kritiikiltä?
Mun on hirveän vaikeaa ja ahdistavaa tehdä yhteistyötä yhden kollegani kanssa, sanotaan häntä vaikka Ullaksi. Parinkymmenen muun työkaverin kanssa tällaista tunnetta ei tule. En ymmärrä miten "Ullan" tavallaan neutraalitkin sanomiset saa mun itsetunnon ihan pohjamutiin ja asiakastilanteissa mulle tulee hirveän epävarma olo ihan kuin en osaisi mitään. Ihan se että kun hän pyytää mua säätämään jotain laitetta ja sanoo "joo riittää kiitos" mulle tulee olo että en edes yksinkertaista säätöä osaa. Hän aika herkästi puhuu muista ihmisistä kritisoiden, en tiedä ajattelenko tiedostamattani hänen kritisoivan mua samoin muille.
Onko kellään muulla samanlaisia kokemuksia jostain ihmisestä? En ymmärrä onko kyse jostain mun omasta tunnelukosta vai mistä ihmeestä mun reaktiot kumpuaa. Hän työasioiden ulkopuolella oikein mukava ja vapaa-ajan asioissa ollaan oikeastaan aika läheisiäkin,mutta en voi ymmärtää miten työtehtävien tekeminen hänen kanssaan alkaa mua niin ahdistamaan!
Kommentit (2)
Kyllä jotkut ihmiset ovat hyvin taitavia tässä. Et ole paranoidi. Välttelisin "Ullaa".
Muita mielenterveysongelmien oireita? Eihän tuollainen ole normaalia!