Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenkohan raskaana, tiputtelu vuotoa?

Vierailija
14.12.2021 |

Eli minulla toissapäivänä (kierron 28 päivä) sattui vatsaan ja sen jälkeen on tullut pientä tiputtelu vuotoa ja myös tissit on kipeät? Luulin että menkat alkaa, mutta vuoto on vain pari pisaraa verta päivässä ja sellaista kirkasta tuoretta verta siis. Kiertoni on yleensä 32-36 päivää, joten tuo veri on myös vähän etuajassa ja vain pari pisaraa niin outoa. Minulla ei ole sukupuolitauteja ja olen vuosia ollut samassa vakituisessa parisuhteessa, myöskään minulla ei ole mitään kierukkaa.
Minulla tyroksiini annosta (kilpiruhanen poistettu syövän takia)muutettiin vähän aikaa sitten kun arvot eivät olleet viitearvoissa, mutta verikokeiden mukaan nyt ovat. Voisikohan tyroksiini annoksen muutos aiheuttaa tuon tiputtelun?

Ja toinen mitä mietin, on että onkohan mahdollista että olisikin raskaana? Olemme poikaystäväni kanssa käyttäneet ehkäisyä melko huolimattomasti, eli mekkojen aikana emme käyttäneet mitään vaan poikaystävä tuli sisään ja muuten olemme ensin olleet ilman kondomia ja sitten jossain vaiheessa seksiä laittaneet kondomin. Tosin olen vähän skeptinen siitä että olisin raskaana, koska olemme tehneet noin jo keväästä asti.... Ja meillä on siis lapsen tekoon ryhtyminen suunnitelmissa ensi vuonna, siksi olemme vähitellen vähentäneet ehkäisyä. Ja olen siis 25v.

Lueskelin netistä että joillakin jotka olivat raskaana tiputtelu vuoto oli vaaleanpunaista eikä kirkkaan punaista niinkuin minulla. Eli en varmaankaan ole raskaana, vai miten kiveen hakattua tuo on että kuuluisi olla vaaleanpunainen tiputtelu vuoto jos on raskaana? Kai minulla on vaan joku hormoonihäiriö tai jotain, en jotenkin usko että olisin raskaana kun en ole ennenkään ollut.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Testillä se selviää. Osta varmuudeksi pari, toisen teet nyt, toisen vaikka parin viikon päästä.

Vierailija
2/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Testillä se selviää. Osta varmuudeksi pari, toisen teet nyt, toisen vaikka parin viikon päästä.

Joo voisin tänään käydä ostamassa! Veikkaan että on negatiivinen kuitenkin, mutta sitten ei tarvitse miettiä kokoajan että mitäpä jos 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hures eda baaltl?

Vierailija
4/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti olet raskaana, mullakin alkoi just tuolla tavalla.

Vierailija
5/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko varmasti olet raskaana, mullakin alkoi just tuolla tavalla.

Oho! Eli sulla tuli just tollasta kirkkaan punaista vuotoa niinkuin mulla eikä vaaleanpunaista? :o

Vierailija
6/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako keskustelua ajattelit vielä emätinvuodoistasi tehdä?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4423679/tiputtelu-vuoto?changed=1639479…

Tee nyt se raskaustesti.

Ps. Tiputteluvuoto on yhdyssana

Vierailija
7/7 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Montako keskustelua ajattelit vielä emätinvuodoistasi tehdä?

https://www.vauva.fi/keskustelu/4423679/tiputtelu-vuoto?changed=1639479…

Tee nyt se raskaustesti.

Ps. Tiputteluvuoto on yhdyssana

Melkeen kukaan ei vastannut ensimmäiseen keskusteluun niin otsikoin paremmin, ja tän foorumin nimi on "vauva" niin luulisi että tän paikan idea on että voi puhua vauvoihin/raskauteen liittyvistä aiheista

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä viisi