Millaisia lahjoja olette jouluna saaneet työnantajalta?
Onko joskus tullut kökköjä lahjoja, entä kekseliäitä tai muuten vaan ihania?
Kommentit (33)
Me saadaan palkallinen vapaapäivät. Sinänsä ihan kiva, toimisi varmaan jossain teollisuudessa tms. Mutta meillä ne työt ei yhtään vähene, eli samat työt on tehtävä sitten kuitenkin.
Kinkku tulee joka vuosi,todella hyvän makuinen, tuoresuolattu :)
Työnantaja erikseen ilmoitti, että joululounas henkilöstöravintolassa on tänä vuonna maksullinen. Edellinen ketju poistettiin, kun kerroin ketkä ja millaisen ilmaisen jouluaterian saavat (vaikkeivat Joulua tunnusta)
Sain repun firman logolla. Reppu on hyvä ja tuli heti käyttöön, mutta mieluummin olisin ottanut ilman logoa. Onneksi se nyt ei mikään kauhean iso ole eikä kovin tunnettu firma.
400 euroa e-passiin, kun pikkujoulut peruuntuivat. Mieluummin olisin ryypännyt ja rötissyt.
- Plasmasytytin
- Muovinen läpinäkyvä eväsrasia
- Valkoinen pyyhe
- Firman logolla varustettu minireppu
Näin valtakunnallinen kiinteistöhuolto. Ei pikkujouluja 6 vuoteen eikä jouluruokailuja.
Kerran uudenvuodentina, kerran glögimaustepussi. Muuten ei mitään.
Tekoripset :D Olin firman ainoa nainen, miesväki sai jotain työfleeceä tms.
Joskus pankissa saatiin esim. tyynyliinasetti ja putkikassi, molemmat edelleen käytössä, muita en muista. Nykyiseltä työantajalta ollaan saatu vuosien varrella vaikka mitä kivaa, esim. villahuopa, pyyheliinoja, herkkulaatikko, desingvalaisin. Yrityskaupan jälkeen ei olla saatu enää yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
SXH kirjoitti:
Nyt tullut koronan vuoksi peruutetuista pikkujouluista jo kahdesti 250€ lahjakortti S-ryhmälle. Voisin olla pikkujoulujuhlitta koko loppuikäni tota vastaan :D
Tällaista 250 euron "vapaata" lahjakorttia ei itse asiassa saisi antaa, ellei siitä pidätetä ennakonpidätystä.
No itse asiassa saa antaa, jos sen dedikoi johonkin tiettyyn tuotteeseen, esim. makeisiin.
Joka joulu parinsadan euron herkkukassi täynnä lihoja, makkaroita, juustoja ja muuta herkkua.
Tänä jouluna sen sijaan 55" telkkari.
Kaksi karkkia ja kaksi tuikkukynttilää.
No ei yhtään mitään. Yhteistyökumppanilta sain joskus vuosia sitten pyyhkeen, omalta työnantajalta ei mitään ja olen sentään ollut samassa työpaikassa jo yli 20 v.
Joka vuosi joululahjarahat lahjoitetaan jonnekin "hyväntekeväisyyteen", eikä työntekijöiltä kysytä että haluaisivatko hekin välillä jotain muistamista.
Mulle kelpaisi edes se kalenteri. Jokin illuusio yhteishengestä ja arvostuksesta.