Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia lahjoja olette jouluna saaneet työnantajalta?

Jouluontaas
14.12.2021 |

Onko joskus tullut kökköjä lahjoja, entä kekseliäitä tai muuten vaan ihania?

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei yhtään mitään. Yhteistyökumppanilta sain joskus vuosia sitten pyyhkeen, omalta työnantajalta ei mitään ja olen sentään ollut samassa työpaikassa jo yli 20 v.

Joka vuosi joululahjarahat lahjoitetaan jonnekin "hyväntekeväisyyteen", eikä työntekijöiltä kysytä että haluaisivatko hekin välillä jotain muistamista.

Mulle kelpaisi edes se kalenteri. Jokin illuusio yhteishengestä ja arvostuksesta.

Vierailija
22/33 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me saadaan palkallinen vapaapäivät. Sinänsä ihan kiva, toimisi varmaan jossain teollisuudessa tms. Mutta meillä ne työt ei yhtään vähene, eli samat työt on tehtävä sitten kuitenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kinkku tulee joka vuosi,todella hyvän makuinen, tuoresuolattu :)

Vierailija
24/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työnantaja erikseen ilmoitti, että joululounas henkilöstöravintolassa on tänä vuonna maksullinen. Edellinen ketju poistettiin, kun kerroin ketkä ja millaisen ilmaisen jouluaterian saavat (vaikkeivat Joulua tunnusta)

Vierailija
25/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain repun firman logolla. Reppu on hyvä ja tuli heti käyttöön, mutta mieluummin olisin ottanut ilman logoa. Onneksi se nyt ei mikään kauhean iso ole eikä kovin tunnettu firma.

Vierailija
26/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

400 euroa e-passiin, kun pikkujoulut peruuntuivat. Mieluummin olisin ryypännyt ja rötissyt.

Vierailija
27/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Plasmasytytin

- Muovinen läpinäkyvä eväsrasia

- Valkoinen pyyhe

- Firman logolla varustettu minireppu

Näin valtakunnallinen kiinteistöhuolto. Ei pikkujouluja 6 vuoteen eikä jouluruokailuja.

Vierailija
28/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran uudenvuodentina, kerran glögimaustepussi. Muuten ei mitään.

Vierailija
29/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekoripset :D Olin firman ainoa nainen, miesväki sai jotain työfleeceä tms.

Vierailija
30/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus pankissa saatiin esim. tyynyliinasetti ja putkikassi, molemmat edelleen käytössä, muita en muista. Nykyiseltä työantajalta ollaan saatu vuosien varrella vaikka mitä kivaa, esim. villahuopa, pyyheliinoja, herkkulaatikko, desingvalaisin. Yrityskaupan jälkeen ei olla saatu enää yhtään mitään. 

Vierailija
31/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SXH kirjoitti:

Nyt tullut koronan vuoksi peruutetuista pikkujouluista jo kahdesti 250€ lahjakortti S-ryhmälle. Voisin olla pikkujoulujuhlitta koko loppuikäni tota vastaan :D

Tällaista 250 euron "vapaata" lahjakorttia ei itse asiassa saisi antaa, ellei siitä pidätetä ennakonpidätystä.

No itse asiassa saa antaa, jos sen dedikoi johonkin tiettyyn tuotteeseen, esim. makeisiin.

Vierailija
32/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka joulu parinsadan euron herkkukassi täynnä lihoja, makkaroita, juustoja ja muuta herkkua.

Tänä jouluna sen sijaan 55" telkkari.

Vierailija
33/33 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi karkkia ja kaksi tuikkukynttilää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän