Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löysit pankkikorttisi?

Vierailija
14.12.2021 |

Erään höseltäjän pankkikortti ja S-etukortti ovat kadonneet, joten haluaisin kuulla kaikki mahdolliset paikat mihin ne voi kadota.

Kommentit (69)

Vierailija
1/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mistään. Mä kadotin korttini kerran kaupan kassajonossa, enkä sitä koskaan löytänyt. Liekkö se on vieläkin siellä?

Vierailija
2/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maton alla oli. En tiedä miten päätti sinne mennä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pianon nuottitelineen takaa

Vierailija
4/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehti- ja mainospinon välistä keittiön pöydältä

Lompakosta lokerosta, jossa pidän vain käyntikortteja

Repun pohjalta

Vierailija
5/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sohvan istuintyynyn ja käsinojan välistä. Onneksi kortin kulma pilkotti hieman. En ollut kerennyt vielä edes kaivata.

Vierailija
6/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkarossa se aina on ja kukkaro pöydän kulmalla jos ei ole laukussa.

Vierailija
7/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkun vaatteen/laukun taskussa jota käyttää harvemmin

Vierailija
8/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti kotona on mennyt hukkaan, kännykän suojakuoressa säilytän ja taapero tykkää leikkiä niillä mutta on laittanut ne aina ennen takaisin. Sohvan olen tutkinut, kaikki raot, huonekalujen alta, monta viikkosiivousta olen jo tehnyt sinä aikana, kaikkien takkien ja housujen taskut olen tutkinut, käsilaukut, reput, lastenvaunut... Järjestelin jopa varastosta säläkassin, jossa on kaikkea sekalaista. Ei riitä enää mielikuvitus enempään. Hyvä puoli tässä on se, että kaikki muu vuosien aikana kadonnut on nyt löytynyt:-) Autoa ei ole, siinä olisi jo suurempi urakka purkaa ja tutkia...

Vierailija
9/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pankkikorttien löytymiseen johtavasta vihjeestä lahjoitan 10€ vihjeen antajan valitsemaan hyväntekeväisyyteen. Nyt kaikki neuvot kehiin!

Vierailija
10/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti kotona on mennyt hukkaan, kännykän suojakuoressa säilytän ja taapero tykkää leikkiä niillä mutta on laittanut ne aina ennen takaisin. Sohvan olen tutkinut, kaikki raot, huonekalujen alta, monta viikkosiivousta olen jo tehnyt sinä aikana, kaikkien takkien ja housujen taskut olen tutkinut, käsilaukut, reput, lastenvaunut... Järjestelin jopa varastosta säläkassin, jossa on kaikkea sekalaista. Ei riitä enää mielikuvitus enempään. Hyvä puoli tässä on se, että kaikki muu vuosien aikana kadonnut on nyt löytynyt:-) Autoa ei ole, siinä olisi jo suurempi urakka purkaa ja tutkia...

Miksi annat taaperon leikkiä korteillasi? Ei se siitä hajoa jos sille antaa sen sijaan jonkun kirjan tai pehmolelun.

Vierailija
11/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi annat taaperon leikkiä korteillasi? Ei se siitä hajoa jos sille antaa sen sijaan jonkun kirjan tai pehmolelun.

No en enää anna:D En ole tajunnut että ne voi taaperolla yhtäkkiä kadota siistissä kodissa kuin pieru saharaan! Mystistä.

Vierailija
12/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkaappi, liesi ja pesukone on käytetty pois paikoiltaan, ei ollut niidenkään alla.

Vierailija
13/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites lapsen lelut?

Vierailija
14/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites lapsen lelut?

Lelut on sen verran pieniä tai umpinaisia ettei ne voi olla niissä. Kirjahyllyn olen selannut läpi, eikä ole niiden välissä, mutta sivujen väleihin en ole vielä katsonut. Menen nyt katsomaan...

Vierailija
15/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Farkkujen takatasku. Ulkotakin tasku. Näistä olen löytänyt oman kadonneen pankkikorttini.

Vierailija
16/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taksiin oli tippunut ryyppyreissulla. Poliisilaitokselta hain varastetun laukun jossa oli lompsa tallella ja siellä kortti.

Vierailija
17/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapselle joku turhempi kortti leikittäväksi ja katso minne sen piilottaa.

Vierailija
18/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites lapsen lelut?

Lelut on sen verran pieniä tai umpinaisia ettei ne voi olla niissä. Kirjahyllyn olen selannut läpi, eikä ole niiden välissä, mutta sivujen väleihin en ole vielä katsonut. Menen nyt katsomaan...

Ei ollut lelujen seassa eikä kirjojen eikä niiden sivujen välissä eikä kirjahyllyn pohjalla, takana eikä alla

Vierailija
19/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna lapselle joku turhempi kortti leikittäväksi ja katso minne sen piilottaa.

Kokeilen tätä kun taapero on saanut syötyä:)

Vierailija
20/69 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on sohvatyynyjen sisältäkin tutkittu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kaksi