Haluaisin ostaa koristeeksi sellaisen metrin korkuisen tontun, mutta mies sanoi ei
Toisaalta jos mä vain sen ostan ja laitan olkkariin lattialle, niin ei sille enää mitään voi. Ostettu mikä ostettu. :D Ei kai mies sitä voi määrätä mitä mä ostan omilla rahoilla eikä sen tonttu nyt niin montaa viikkoa esillä olisi.
Kyse siis niistä joidenkin inhoamista silmättömistä tontuista. Mä kuitenkin tykkään niistä ja meillä on niitä pienempänä eri kokoisia. Pari vuotta jo eilen haaveillut sellaisesta isosta. Kissat voi kyllä saada slaagin sellaisesta isosta. :D
Kommentit (28)
Minäkin vain ostin pihakoristeen omilla rahoilla ja sanoin vain miehelle, että kantaa painavan romun siitä pois tieltä. Itse olen laittanut joulua taloon, mies pelannut tai katsonut vain urheilua. Sellasella asenteella ei paljoa määräillä mitä tulee ja minne.
Tietysti ostat. Mies tuskin olisi edes huomannut sitä, jos olisit kantanut kysymättä sisään.
Osta pois, jos kerta noin kovasti siitä haaveilet! Minäkin haluaisin, mutta ei ole varastotilaa sille sitten joulun jälkeen, enkä halua ympärivuoden asustella tontun kanssa. :)
Selvä.
Seuraavan kerran kun mies haluaa jotain ostaa ja sä et, kiellät yhtä jämäkästi.
Katso mitä tapahtuu. Jos ostaa kaikesta huolimatta niin jatkossa tiedät toimia kuten itse haluat.
Ehkä olisi syytä vaihtaa miestä, minä halusin ison tontun niin mieheni oli käynyt sen ostamassa ja teki vielä takoraudasta ja puusta sille ihanan reen
Mä ostin tuollaisen pari vuotta sitten, ei se nyt varsiniasesti ihastuksen huokailua täällä herättänyt, mutta sai olla rauhassa. Paitsi koira jahtaa sitä ihan jatkuvasti, ei voi pitää lattialla ollenkaan, istuu siis tuolilla..
Vierailija kirjoitti:
Osta pois, jos kerta noin kovasti siitä haaveilet! Minäkin haluaisin, mutta ei ole varastotilaa sille sitten joulun jälkeen, enkä halua ympärivuoden asustella tontun kanssa. :)
Meillä se jäi viime joulun jälkeen pysyvästi olohuoneeseen, eikä ole mitenkään häirinnyt. Siitä on tullut jo melkein perheenjäsen!
Vierailija kirjoitti:
Tietysti ostat. Mies tuskin olisi edes huomannut sitä, jos olisit kantanut kysymättä sisään.
Kyllä mies tuollaiset huomaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä varmaan sen tänään käyn Cittarista hakemassa kun on asiaa naapurikaupunkiin. Täällä tuppukylässä kun ei tuollaisia myydä. Toivottavasti niitä vain on jäljellä ja sen värisenä kuin haluan. Meillä on omakotitalo jossa riittää varastotilaa tuollaisille.
Jos vaimo ostaisi jonku helkutin ison tontun keskelle olohuonetta, niin se siirtyisi aika nopeasti roskikseen.
Kiitti ideasta ap, meillä jo lumisen kuusiverhon edessä nököttää tonttu jonka korkeutta voi säätää jalkojen jousimaisuuden vuoksi (tontun housujen alla siis jousiominaisuus) ja olkkarin seinähyllylevyllä, siis toisella, istuu 2 tonttua joista toisella jalat roikkuu ns laidan yli ja toisella on kimmeltävä tonttulakki. Tuollaisen 1m korkuisen voisin hakea minäkin, vaikka tuohon verhotontulle kaveriksi..
Meille ei kuusta tule eli tonttuja siksikin muutamia+valonlähteitä.
Taidan soittaa lähiCittariin löytyykö haluamassani värissä ja varata, jos on...
Tuota normaalihintaa en siitä kyllä maksaisi.
Mihin pistät sen piiloon ennen seuraavaa joulua? Ehkä mies osaa paremmin huomioida näitä käytännön seikkoja.
Vierailija kirjoitti:
Mihin pistät sen piiloon ennen seuraavaa joulua? Ehkä mies osaa paremmin huomioida näitä käytännön seikkoja.
Hyi kamala, sängyn alla lojumassa koko muun vuoden. :D
Dodiin, soitin ja oli muutama jäljellä haluamassani värissä joten varasin omani ja nyt se odottaa vain hakua😄❤️
-13-
Ap, anna palaa!!
PS, minkä värisen ostat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi kamala, sängyn alla lojumassa koko muun vuoden. :D
Aijaa, minä ajattelin viedä sen sitten jouluilun jälkeen kellariin omassa säilytyspussissaan, tai vaatehuoneen yhdelle ylähyllylle.
Ikävää, jos sinulla olisi vain sängyn alla tilaa.
-13-
Pue tonttulakki päähäsi.
Ei tarvi olla mikään paikallaan törröttävää puutarhatonttu vaan ehta.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olisi syytä vaihtaa miestä, minä halusin ison tontun niin mieheni oli käynyt sen ostamassa ja teki vielä takoraudasta ja puusta sille ihanan reen
Kuinka kultainen mies ❤️
En ihan ymmärrä niitä, jotka mäkättää ja valittaa jos kumppani haluaa tehdä jotain, josta saa iloa ja hyvän mielen. Keneltä se on pois?
Käsket miehes kyykkyyn ja laitat sille tonttulakin.
Siinä sulle metrin tonttu.