Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ikäsi ja missä maissa olet käynyt?

Vierailija
22.03.2015 |

28 ja Viro, Ruotsi, Tsekki, Saksa.

Kommentit (260)

Vierailija
21/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

56, ruottissa kävin nuuskaa hakemassa.

Islanti ja huippuvuoret kiinnostaa.

Vierailija
22/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

47v , Viro, Latvia, Liettua, Venäjä, Ruotsi, Norja, Tanska, USA, Iso- Britannia (Skotlanti), Tunisia, Portugal, Turkki, Italia, Bulgaria, Espanja, Belgia, Hollanti, Tsekki.

Skotlannissa ja Tsekeissä olen asunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

22v, ja oon käyny Ruotsissa, Saksassa, Ranskassa, Puolassa, Slovakiassa, Briteissä, Italiassa ja Itävallassa euroopan maista. Sitten oon ollu pitempään USA:ssa (ajettiin itärannikolta länsirannikolle) ja kanadassa. Etelä-Amerikan maista oon käynyt Brasiliassa ja Chilessä. Kaikki tässä parin vuoden sisään, koska kun olin lapsi, oli vanhemmat sitä mieltä että on parasta kasvattaa penska pahvilaatikossa. Ei koskaan käyty ulkomailla (kotimaassa pisin matka oli 300km päähän). Sitten kun valmistuin, onkin tullut tehtyä reissua reppureissumuodossa tai kavereiden kanssa siten, että ollaa vuokrattu auto. Ite en tästä jälkimmäisestä niin paljo tykkää, liftaaminen ja couchsurfing on hauskempaa :) 

Sanon tässä että menkää ja kokekaa ihmeessä! Nämäkin reissut on edellyttänyt todella säästeliästä elämää matkojen ulkopuolella (hirveästi töissä, kotona käyn syömässä ja nukkumassa)

Vierailija
24/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

95 jatkaa; että menkää ja kokekaa ja unohda tekosyyt! :D Parhaita reissuja ovat olleet usein ne, joihin on lähetty muutaman tunnin varoitusajalla :) 

Vierailija
25/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

23v

Ruotsi, Viro, Venäjä, Saksa, Hollanti, Portugali, Espanja, Kanariansaaret, Turkki, Egypti, Brasilia, Intia, Tunisia. Joissain näissä käyty yli 10krt. Olen aina matkustanut joka vuosi johonki, ihan vauvasta lähtien. Haaveena lähiaikoina Usa ja Arabiemiraatit, nyt matkustelen oman perheen kanssa :)

Vierailija
26/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:02"]23v

Ruotsi, Viro, Venäjä, Saksa, Hollanti, Portugali, Espanja, Kanariansaaret, Turkki, Egypti, Brasilia, Intia, Tunisia. Joissain näissä käyty yli 10krt. Olen aina matkustanut joka vuosi johonki, ihan vauvasta lähtien. Haaveena lähiaikoina Usa ja Arabiemiraatit, nyt matkustelen oman perheen kanssa :)
[/quote] Bulgaria jäi listasta!! Sinne ei kyllä toiste.

Vierailija
27/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 v: Ruotsi, Tanska, Saksa, Viro, Hollanti, Sveitsi, Espanja, Italia, Itävalta, Puola, Kreikka, Turkki, Brasilia, Thaimaa. Olipas kiva listata näitä. Huomasin että en kovinkaan monessa maassa.

Vierailija
28/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

25 vuotta.
Ruotsi
viro
slovenia
egypti
itävalta

Vierailija
29/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20

Ruotsi, Espanja, Kreikka, Egypti, Ranska

Vierailija
30/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

37

Ruotsi, Norja, Viro, Ranska, Englanti, Hollanti, Tanska, Bulgaria, Espanja, Kroatia, Kreikka, Turkki, Portugali, Bulgaria, Dominikaaninen tasavalta, Aruba, Thaimaa, Malesia, Singapore, Meksiko, Curacao, Haiti, Bonaire, Kuuba, Italia.

Vierailija
31/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

N40 ->
Ruotsi, Tanska, Iso-Britannia (myös Pohjois-Irlanti), Irlanti, Ranska, Saksa, Itävalta, Slovakia, Tsekki, Sveitsi, Puola, Latvia, Viro, Venäjä, Yhdysvallat... Monissa näistä on tullut käytä useamman kerran. En tiedä muistanko kaikkia.
Periaatteeni on, että kurjuutta en lähde lomilla katsomaan. Rantalomat ei kiinnosta. Pitkät lennot ovat piina... :)

Vierailija
32/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

52 v

Ruotsi, Norja, Tanska, Islanti, Venäjä, Viro, Saksa, itävalta, Unkari, Kreikka, Hollanti, Belgia, Ranska, Sveitsi, Italia, Espanja, Portugali, Englanti, Irlanti, Usa, Kanada, Trinidad&Tobago, Mauritius, Malediivit, Japani. Lisää maita tulisi, jos laskisi mukaan läpikulkumatkat ja koneenvaihdot. 

Vierailija
33/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

24, ruotsi, viro, saksa, englanti, espanja, usa, thaimaa, indonesia

Vierailija
34/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:01"]95 jatkaa; että menkää ja kokekaa ja unohda tekosyyt! :D Parhaita reissuja ovat olleet usein ne, joihin on lähetty muutaman tunnin varoitusajalla :) 
[/quote]

Lähtisin heti, jos olisi rahaa. Ei ole mitään mikä pitelisi minua Suomessa ja rakastan nähdä maailmaa. Voisin matkustaa yksinkin ja olla reissussa pitkiä aikoja, yöpyä huonoissa hostelleissa, jne. Ehkä joskus saan säästettyä ja pääsen taas reissuun.

Vierailija
35/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 16:15"]37

Ruotsi, Norja, Viro, Ranska, Englanti, Hollanti, Tanska, Bulgaria, Espanja, Kroatia, Kreikka, Turkki, Portugali, Bulgaria, Dominikaaninen tasavalta, Aruba, Thaimaa, Malesia, Singapore, Meksiko, Curacao, Haiti, Bonaire, Kuuba, Italia.
[/quote]
Bonaire? En ole kuullutkaan.

Vierailija
36/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

17
Ruotsi, Viro, Norja, Kypros, Kreikka, Latvia ja Unkari

Vierailija
37/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

30v Suomi

Vierailija
38/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Englanti, Viro, Ruotsi, Kreikka, Portugali, Ranska, Andorra, Espanja 14

Vierailija
39/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

20; ruotsi, viro, puola, itävalta, saksa, kreikka, espanja, italia, singapore, malesia, indonesia

Vierailija
40/260 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

42 v. Venäjä, Viro, Latvia, Liettua, Ruotsi, Tanska, Puola, Saksa, Hollanti, Iso-Britannia, Itävalta, Slovakia, Bulgaria, Kreikka, Kypros, Turkki, Andorra, Espanja, Portugali, Marokko, Thaimaa, Meksiko ja Belize.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän neljä