Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole todellista, joku rekrytoija otti yhteyttä LinkedInin kautta!

Vierailija
13.12.2021 |

Ekaa kertaa ikinä, jollei ulkomaisia huijareita lasketa.
Jotenkin epäilyttävää. Varmasti joku koira haudattuna

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toihan on hyvä! Olen kade.

Vierailija
2/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme se nyt on, minulle käynyt noin monta kertaa. Nyt on työntekijän ja -hakijan markkinat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wau, ekaa kertaa kuulen!

Vierailija
4/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne ottaa tosissaan jos vaan on jotain oikeasti kuumaa osaamista tarjottavana.

Itse metsästin keväällä juuri tietynlaista osaamista ja kävi säkä, osaava ex-kollega oli juuri lähtökuopissa toisaalta. Pian oltiin taas kollegoita.

Vierailija
5/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme se nyt on, minulle käynyt noin monta kertaa. Nyt on työntekijän ja -hakijan markkinat.

Ei ole joka alalla eikä joka paikassa eikä kaikenikäisille. 

Periaatteessa viihdyn nykyisessä työssäni, joka on osa-aikainen . Olen miettinyt rinnalle toista osa-aikahommaa, jota voisi tehdä iltaisin ja viikonloppuisin. En ole vielä keksinyt. Työkaveri ehdotti kerran, että minun pitäisi yrittää päästä lukemaan äänikirjoja tms.  ap

Vierailija
6/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole joka alalla eikä joka paikassa eikä kaikenikäisille. 

Periaatteessa viihdyn nykyisessä työssäni, joka on osa-aikainen . Olen miettinyt rinnalle toista osa-aikahommaa, jota voisi tehdä iltaisin ja viikonloppuisin. En ole vielä keksinyt. Työkaveri ehdotti kerran, että minun pitäisi yrittää päästä lukemaan äänikirjoja tms.  ap

Joku sisällöntuottamishommakin olisi kiva, minulla vaan ei ole varsinaisesti sellaiseen koulutusta

Vierailija
7/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei ole todellista? Minua on headhuntteroitu Linkedinin kautta, on sellaista osaamista jolle on kysyntää.

Vierailija
8/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omia tietojani vain käydään tutkimassa. Tyssää ilmeisesti siihen, että olen ilmoittanut ikäni.

Vierailija
9/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne lähettää jotain ryhmäviestejä. Olen saanut useamman. Luultavasti on jopa jotain automatisoitua roskapostia, koska joskus innostuin vastaamaan tuollaiseen, eikä sitä rekrytoijaa kiinnostanut jatkaa keskustelua mitenkään.

Vierailija
10/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omia tietojani vain käydään tutkimassa. Tyssää ilmeisesti siihen, että olen ilmoittanut ikäni.

Joo sama täällä. Ict-alan taustat ja hain työttömyyden alussa tosi aktiivisesti kaikkea mahdollista helpdesk- ja moderointihommaakin, mutta koskaan ei pyydetty edes haastatteluun. Teen nykyään ihan muita hommia

Vierailija
11/29 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku huijari tehnyt profiilin. Epäilyttävää että ottaisi yhteyttä. En tiedä ketään

Vierailija
12/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisätietoa tähän, tutkin tarkemmin tätä eli  joku rekryfirman ihminen oli,  pienipalkkainen homma ja epämääräiset työajat.  Ei mitään järkeä vaihtaa työhön, jossa tunteja enemmän kuin nykyisessä  ja palkka pienempi.

Mutta innostuin tästä ja laitoin työhakemuksen yhteen toiseen paikkaan . Mulla on työnhaussa varmaan pahin este turha vaatimattomuus. Koitan päästä siitä. 

Vierailija
13/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nainen? Tuohan on prostituution pesäke, ja suurimmalle osalle ”ura” on siellä salakoodinimi pervoilulle. Halunnut setä pildeä, ei sen kummempaa.

Vierailija
14/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko nainen? Tuohan on prostituution pesäke, ja suurimmalle osalle ”ura” on siellä salakoodinimi pervoilulle. Halunnut setä pildeä, ei sen kummempaa.

Täti oli. Eihän se toki poissulje mahdollisuutta nykyisinä määrittelemättömien sukupuolien aikoina. Ja saattoihan tuo luulla kuvan perusteella mieheksikin, en ole sillä tavalla klassisen kaunis ja naisellinen, että ensisilmäyksellä naiseksi tunnistaisi.  ap

Vierailija
15/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku huijari tehnyt profiilin. Epäilyttävää että ottaisi yhteyttä. En tiedä ketään

Mulla on LinkedInin kautta saatu työpaikka. Itse en tosin silloin edes ollut LinkedInissä saati etsinyt työtä. Mutta kaverin kautta käsittämättömällä munkilla sain vahingossa aivan unelmaduunin. 😂

Puolisoa headhuntataan vähän koko ajan, tiedä, kuinka tosissaan ovat, vai tekevätkö itseään vaan tunnetuksi. Mut sillä onkin aika spesiaalia korkeatasoista osaamista, josta on julkista näyttöä.

Vierailija
16/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tuo ole ihan normaalia? On hirveä työvoimapula. Mulle tulee headhuntereiden yhteydenottoja lähes viikottain.

Vierailija
17/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän väliä kai sieltä tulee jotain rekry-yhteydenottoja. Joko massapostituksena tai yksilöitynä. En tiedä, millaisia palkkioita headhunterit saavat haastatteluun asti päässeistä kandidaateista, sillä välillä tuntuu että kokeilevat kepillä jäätä vaikka oma profiili ja siellä esitelty työhistoria ja osaaminen ei liippaisi lähellekään sitä avoinna olevaa paikkaa...

Vierailija
18/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole ihan normaalia? On hirveä työvoimapula. Mulle tulee headhuntereiden yhteydenottoja lähes viikottain.

Kun eläkeikään on alle 10 vuotta yhteydenottoja ei tule. 

Vierailija
19/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee joka kuu sitä kautta työtarjous. Ihmeellisempää on se, että ei ole tullut ennen kuin että tulee. Sehän on ammatillinen face, siellä on tarkoitus verkostoitua.

Vierailija
20/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tulee joka kuu sitä kautta työtarjous. Ihmeellisempää on se, että ei ole tullut ennen kuin että tulee. Sehän on ammatillinen face, siellä on tarkoitus verkostoitua.

Ja niiden henk.koht. työtarjouksien lisäksi viikottain niitä massarekryjä, joita en noteeraa.