Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei ole todellista, joku rekrytoija otti yhteyttä LinkedInin kautta!

Vierailija
13.12.2021 |

Ekaa kertaa ikinä, jollei ulkomaisia huijareita lasketa.
Jotenkin epäilyttävää. Varmasti joku koira haudattuna

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole ihan normaalia? On hirveä työvoimapula. Mulle tulee headhuntereiden yhteydenottoja lähes viikottain.

Kun eläkeikään on alle 10 vuotta yhteydenottoja ei tule. 

Olen 56 v. 

Vierailija
22/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on uusi ilmiö. Headhuntereilta on tullut yhteydenottoja on vuosia, mutta nykyään myös yhtiöt ottaa suoraan yhteyttä kiinnostaviin tyyppeihin. Sinänsä fiksua, koska siinä firma säästää todella paljon rahaa, kun ei tarvitse maksaa headhunterin palkkiota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin siinä uskossa, että LinkedIn on sitä varten kehitettykin. 

Vierailija
24/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olin siinä uskossa, että LinkedIn on sitä varten kehitettykin. 

Samaa just mietin, että eikö se juuri tuota varten ole. Itse en ole siellä, kun ei ole ollut tarvetta. 

Vierailija
25/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme se nyt on, minulle käynyt noin monta kertaa. Nyt on työntekijän ja -hakijan markkinat.

Ei ole joka alalla eikä joka paikassa eikä kaikenikäisille. 

Periaatteessa viihdyn nykyisessä työssäni, joka on osa-aikainen . Olen miettinyt rinnalle toista osa-aikahommaa, jota voisi tehdä iltaisin ja viikonloppuisin. En ole vielä keksinyt. Työkaveri ehdotti kerran, että minun pitäisi yrittää päästä lukemaan äänikirjoja tms.  ap

Otapa esim. Otavalle yhteyttä jos saisit vaikka lukunäytteen annettua. Siellä on ko. hommia ollut ainakin tarjolla.

Vierailija
26/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehelle tulee yhteydenottoja pari kolme kertaa vuodessa. Ei ole ollut mitään huijauksia. 

Vierailija
27/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lisätietoa tähän, tutkin tarkemmin tätä eli  joku rekryfirman ihminen oli,  pienipalkkainen homma ja epämääräiset työajat.  Ei mitään järkeä vaihtaa työhön, jossa tunteja enemmän kuin nykyisessä  ja palkka pienempi.

Mutta innostuin tästä ja laitoin työhakemuksen yhteen toiseen paikkaan . Mulla on työnhaussa varmaan pahin este turha vaatimattomuus. Koitan päästä siitä. 

Hyvä, tsemppiä työnhakuun. Omien vahvuuksien sanoittaminen on ihan oma sanataiteen lajinsa joka on myös minulle vaikeaa. Monissa meissä elää ajatus siitä, että työhakemuksessa ei saa valehdella ja kun et löydä tyydyttävää tapaa saada LYHYESTI kuvatuksi sitä mitä oikeasti olet tehnyt ja osaat, niin sitten vähätellään varmuuden vuoksi, että ei ainakaan valehdella.

Vierailija
28/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö tuo ole ihan normaalia? On hirveä työvoimapula. Mulle tulee headhuntereiden yhteydenottoja lähes viikottain.

Kun eläkeikään on alle 10 vuotta yhteydenottoja ei tule. 

Riippuu vähän alasta.

Minullakin on 10 vuotta eläkkeeseen, ja headhunttauksen ansiosta vaihdoin työpaikkaa 4 kk sitten.

Tänä vuonna yhteydenottoja on ollut 5 tai 6.

Vierailija
29/29 |
16.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten se sitten on jos ei just tuota varten?