Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seurustelua ja tunteet jäätyneet

Vierailija
22.03.2015 |

Eli huomenna jätän erään miehen,joka millään ei ole edes halunnut asiasta kuulla ja elättelee varmaan edelleenkin toiveita yhdessä elosta. Itse en halua enää yhtään mitään. Mies on sen luontoinen, että elää omassa lintukodossa, ja käyttäytyykö hylätty lapsi asiassa kuin asiassa, ja näin naispuoliselle se on ahdistavaa. Miten ilmoittaisin homman, huomenna tapaan tämän miehen, vinkkejä? Olisin alunperin jo viikkoja sitten halunnut asian ilmottaa hänelle ja olenkin sanonut, mutta ei ole halunnut asiaa kohdata. Toivottavasti ei aloita syyllistämään, miten hoitaa homma pois alta ilman sen suurempia draamoja? Kotona ei varmaan kannata tavata? Naiset vinkkejä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin lisäyksenä mies on kova miellyttämään, yrittänyt tehdä minua mustasukkaiseksikkin, äidissä vielä kiinni monellakin tapaa, ei ota vastuuta omasta elämästä, jopa yhdessä olon päätös on annettu minun vastuulle, ja itsehillintää olen aika paljon harjoittanut hänen seurassa, miten selvitä tilanteesta niin että itse pääsen nyt huomenna hyvin vähällä...

Vierailija
2/5 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos hän haluaa olla yhdessä ja sinä et, niin tottakai sinun on se päätös. Miten hän voisi olla päättämässä sellaista?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jättäjän pitää päästä vähällä? Hän pääsee vähemmällä joka tapauksessa.

Vierailija
4/5 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa jättäminen voi olla jo vaikeata? Jos jätettävä tekee sen vaikeasti ja joudut joka kerta muuttamaan omsa käytöstä toisen mieliksi, mikä ei itselle enää sovi.....Tarkotin tuolla päätöksen antamisella minulle, eli tämä mies on luonteelta sellainen että syynää kaiken vastuun muille...parisuhteessa emme voi jutella asioita normaalisti läpi, vaan ahdistuu herkästi ja panikoi koko ajan, ei kykene rentoutumaan...kärsii todella huonosta itsetunnosta ja suunnittelee omat tekemisensä minun kautta...Hankala selittää, mutta itsellä ei ole rento olo hänen seurassaan..Luin vielä netistä ihmisistä, jotka ovat luonteelta "uhriutujia" ottavat uhrin roolin joka asiassa, ja pelottavasti muistuttivat tätä miestä...Eli odotettavissa on joku draamatilanne..jonka olen jo monesti hänen seurassa kohdannut...En vaan voi kuvitellakkaan olevani miehen kanssa joka tekee asiasta kuin asiasta numeron, eikä näe omassa toiminnassa mitään vikaa...pitkä stoori...Ja siinä vaiheessa jättäminen pitäisi jo olla helppoa, jos on tuhlamnut useat tunnit toisen tukemiseen ja jos toinen henkilö taitaa vaan nauttia siitä että saa tukea ja huomiota mutta ei ole aikomustakaan tehdämuutosta, niin sillon jättäjä haluaa jo helpon jätön...mutta hyvä pointti, ei sillä! :)

Vierailija
5/5 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanot sille niin ku asia on. Onhan se kova pala toiselle jos elättelee toiveita ja ku varmaa puun takaa tulee mut teet oikein ku jätät

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi