Mistä halvin mahdollinen kylpytynnyri?
Muovisisus ja ulkoinen kiuas plussaa...
Onko kenelläkään tiedossa hyviä mestoja, joista halvalla sais?
Kommentit (8)
Ollaan kyllä ihan käteviä, mutta miten itse saisi sen muovisen sisäosan tehtyä? Ei nyt kuitenkaan mikään pressuviritys kiinnosta ;-)
-ap-
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:49"]
Kannattaisiko tämän kaltaisissa hankinnoissa miettiä sitä laatuakin? Ulos sijoitettava tuote.
Maksa ennemmin se muutama satanen lisää laadusta, kuin se että ostat uuden muutaman vuoden päästä.
[/quote]
Ei kannata, koska muutaman vuoden päästä me ei ehkä voida käyttää sitä lainkaan, sijainti ei omalla maalla. Nyt on saatava halvalla iloa muutamaksi vuodeksi :) ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:53"]
Kannattaisiko tämän kaltaisissa hankinnoissa miettiä sitä laatuakin? Ulos sijoitettava tuote.
Maksa ennemmin se muutama satanen lisää laadusta, kuin se että ostat uuden muutaman vuoden päästä.
[/quote]
Ei kannata, koska muutaman vuoden päästä me ei ehkä voida käyttää sitä lainkaan, sijainti ei omalla maalla. Nyt on saatava halvalla iloa muutamaksi vuodeksi :) ap
[/quote]
Saako kysyä mikä järki? Naapurin mailla? Miksi et voisi myydä sitä eteenpäin myöhemmin?
Laadukas menee paremmin kaupaksi kuin halpa pesuvati : )
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 21:53"]
[/quote]
[/quote]
Saako kysyä mikä järki? Naapurin mailla? Miksi et voisi myydä sitä eteenpäin myöhemmin?
Laadukas menee paremmin kaupaksi kuin halpa pesuvati : )
[/quote]
Järki? Ei kai tämmönen tynnyri nyt ikinä mikään järkiostos ole. Paikka on niin hankala, että sen saa sinne, mutta takaisin saaminen ehjänä ei ole todennäköistä. Eli en voi myydä myöhemmin. Asuuhan jotkut vuokrallakin, ei kai tämä nyt niin ihmeellistä ole...
Mutta edelleen kaipaisin vinkkejä siitä, mistä halvimman saa, tai miten se sisusmuovi värkätään itse? ap
Ämpäreitä saa halvalla, molemmille jaloille oma
Juuri niin, halvalla pitää paskaa saada, ympäristöstä ja järkevästä kulutuksesta viis.
Osta lasten kahluuallas, tarpeeksi halpa.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 22:40"]
Juuri niin, halvalla pitää paskaa saada, ympäristöstä ja järkevästä kulutuksesta viis.
Osta lasten kahluuallas, tarpeeksi halpa.
[/quote]
Mun once in a lifetime -kylpytynnyriostoksella ei kyllä tämä maailma kaadu. Sitäpaitsi mä en niissä näe mitään niin radikaaleja laatu- ja materiaalieroja, etteikö tätä ostosta ratkaisisi hinta. Keskityn enemmän jokapäiväisten valintojen pohtimiseen. Mut edelleenkään kenelläkään ei ole mitään spesiaalivinkkiä edulliseen.
Itse tekemällä.