Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voisit luopua jos olisi pakko?

Vierailija
13.12.2021 |

Jos jostain syystä pitäisi luopua jostain niin mikä se olisi?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylimääräisestä tavarasta, joistakin vaatteista ja kengistä.

Vierailija
22/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koirasta ja toisesta lapsesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No periaatteessa ihan mistä vaan, vaatteet päälle ja pariksi päiväksi ruokaa ja sitten pitäisi aloittaa tyhjästä, aika näyttää pysyykö hengissä ja saako katon päänsä päälle, löytyykö töitä tai jotain tulonlähdettä jne - jos siis olisi ihan pakko.

Vierailija
24/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholista.

Vierailija
25/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehestä. Ehdottomasti miehestä ensimmäisenä.

Vierailija
26/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona-pandemiasta

Vierailija
27/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älypuhelimesta

Vierailija
28/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin jos siis on pakko luopua asioista,  niin silloinhan en enää itse voi olla määräämässä siitä, mistä voin luopua.  Ja mistä en.

Joka tapauksessa kaikki suomalaiset hoidetaan jos he hoitoa tarvitsevat.

Kaikki saavat joka päiväisen leipänsä eli ateriaa päivässä sekä katon päänsä päälle.

Kaikilla suomalaisilla on vähintään radio josta voivat kuunnnella uutiset ja muuta ohjelmaa.

Jos olet jossain hoitolaitoksessa, sinulla radion lisäksi käytettävissä televisio, joka päivä puhdas sänky, sekä lääkitys ja useat ateriat päivittäin

Jos olet kotihoidossa, noista asioita pitää huolta sosiaalitoimi.

Jos taas olet täysin terve ja nuorehko ihminen, voit itse vaikuttaa kaikkiin noihin asihoin.

Terveille suomalaisille ihmisille kaikki asiat ovat omassa hallinnassa ja itse voi vaikuttaa siihen, millaisen elämän, koulutuksen ja elämän tavan on itselleen valinnut.

Itse diabeettikona ja työssä käyvänä olen tietenkin sitä mieltä, että en koskaan voi luopua päivittäisistä insuliini pistokistiksisani.   Sillä se tarkoittaa sitä, että ilman niitä kuolisin välittömästi.

Vierailija
29/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta kulutuksesta, sähkön kulutus vedetty minimiin huonelämpötila 15 ja ei tunnu edes kylmältä kun pitää villapaitaa päällä. Lisäksi 4 mökki reuissua vuodessa vähemmän ja autoa en vaihda koskaan. Kun hinnat nousee niin kulutus laskee kohdallani.

Vierailija
30/31 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksistä. 

Vierailija
31/31 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin luopua vaikka mistä jos olisi pakko. Mutta jos jostain pitää aloittaa niin 1. Veneestä. Viime kesänä sitä käytettiin vain yhden kerran. 2.. Koirasta. Olen jo luopunutkin siten että koira on tuttavalla oitkäaikaishoIdossa kun itselläni on nykyisin liian pitkät työpäivät. Maksan kyllä koiran kulut. 3. Monista hautapaikoista. Hautapaikat tulevat kalliiksi ja niitä pitää hoitaa ja käydä. Mielestäni elävät ihmiset ovat siten tärkeämpiä että kotipaikkakunnalla käydessäni käytän kaiken ajan sukulaisten tapaamiseen, enkä mene naapurikuntaan hautausmaalle. Ajan mittaan olen suunnitellut että annan osan hautapaikoista tarvitseville.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän