Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä varjostaa jouluasi?

Vierailija
13.12.2021 |

Onko sinulla joku asia, mikä varjostaa joulutunnelmaasi? Meillä on muutto uuteen kaupunkiin, mistä en tunne ketään. Ahdistaa aika paljon. Tosin ihanaa, että pitkä työttömyys on päättymässä. Mutta en pääse joulutunnelmaan muuttolaatikoiden keskellä. Mites teillä?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi sairaalassa.

Voimia sinulle! Huomaa, että omat ongelmat ovat aika vähäisiä. Toivon, että voitte kaikesta huolimatta nauttia joulun ajasta! ❤️Ap

Vierailija
42/45 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksinäisyys. Ei ole ketään kenen kanssa viettää joulua, tänäkään vuonna. Joulun aika on hirveää ahdstusta ja kipuilua yksinäisyyden ja perheettömyyden kanssa.

Voimia sinulle!❤️Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma vakava sairastuminen, joka estää osallistumisen jouluvalmisteluihin ja huoli pienistä lapsistani jos en selviä tästä.

Vierailija
44/45 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempieni terveydentila. Ovat yli kahdeksankymppisiä ja muutamassa vuodessa on tapahtunut järkyttävä muutos. Isäni on terävämpi päästään kuin äitini ja hoitaa kaikki käytännön asiat kuten aina on tehnyt. Mutta häneltä on näkö menossa ja kävelykin vaikeaa epäonnistuneen lonkkaleikkauksen vuoksi.

En tiedä, miten äitini pärjää, jos isästä aika jättää ennen häntä. Jokin hoivalaitos on ainoa ratkaisu, mutta miten niihin nykyään pääsee? Pitääkö olla vuodepotilas tai pahasti dementoitunut?

En ole vielä uskaltanut ehdottaa edunvalvojaksi ryhtymistä, koska se olisi äärimmäinen loukkaus. Olisi kuitenkin parempi laittaa asia kuntoon ennen kuin on liian myöhäistä.

Ainoa lapsi olen ja asun kaukana heistä. Esimerkiksi laskujen maksun voisin kyllä hoitaa ja mennä mukaan lääkärien vastaanotolle aika ajoin.

Vierailija
45/45 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulin vasta nyt, että on suunniteltu ( siis puoliso ja puolison perhe), että me mennään aattona sinne syömään. Kiva kun itse nyt ihan sattumalta kuulin ohimennen.

Tuntuu muutenkin, että roikun vain mukana, mielipiteilläni ei ole väliä.

Mä vetäsen riisipuuroa ja suklaata niin pirusti aamulla, ettei mulla oo siellä nälkä.

Istun siellä siis tekohymyillen, että pääsis jo omaan kotiin löhöverkkareihin.

Voi kyynel, joudut valmiiseen joulupöytään. Mieluummin viettäisit joulun kotona verkkareissa, arvatenkin mäkkiruokaa syöden.