Siinäpä se lapsivapaa vkonloppu meni taas kotona istuessa
Kommentit (11)
Minä voin alkaa keveriks. Mistä päin oot?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:11"]Minä voin alkaa keveriks. Mistä päin oot?
[/quote] kaveriks siis :)
Mitäs me lapsivapaan viikonlopun aikana kotona yksin nyhjäävät keksittäis?
Mihin ihmeeseen olette kaverinne ja ystävänne hukanneet? :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:16"]
Mitäs me lapsivapaan viikonlopun aikana kotona yksin nyhjäävät keksittäis?
[/quote]
Olkaa sosiaalisia, menkää vaikka baariin ottamaan pari paukkua ja keskustelemaan ihmisten kanssa. Pari paukkua ei tarkoittanut vetämään lärviä täyteen.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:11"]
Mihin sun kaverit on kadonneet?
[/quote]
Ei mulla ole ollut vuosiin kavereita. Kun ensimmäinen lapsi syntyi, niin sitä myötä kaverit hävisi. Oltiin silloin niin nuoria, ettei ketään kiinnostanut tällainen äiti-ihminen.
ap.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:18"]
[/quote]
Ei mulla ole ollut vuosiin kavereita. Kun ensimmäinen lapsi syntyi, niin sitä myötä kaverit hävisi. Oltiin silloin niin nuoria, ettei ketään kiinnostanut tällainen äiti-ihminen.
ap.
[/quote]
Eikös nyt olisi hyvä aika kaivaa vanhojen ystävien numerot esiin ja herättää kaverisuhteet uudelleen henkiin? Siinä olisi nyt lapsivapaalle illalle tekemistä!
Yksin mäkin olen aina. Teen sitten kivoja asioita. Urheilua, naapurin mummon auttamista, leffaa yms.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:20"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:18"]
[/quote]
ap.
[/quote]
Eikös nyt olisi hyvä aika kaivaa vanhojen ystävien numerot esiin ja herättää kaverisuhteet uudelleen henkiin? Siinä olisi nyt lapsivapaalle illalle tekemistä!
[/quote]
Kyllä mä olen yrittänyt monta kertaa fb:n kautta, mutta heillä on jo uudet hyvät kaverit eikä heitä tunnu kiinnostavan enää lämmitellä vanhoja ystävyyssuhteita. Olen jo sen verran monta kertaa ehdottanut tapaamisia ilman, että ne on koskaan toteutunut, niin enää en kehtaa. Alkaisin vaikuttaa vain ahdistavalta vainoajalta.
ap.