Onko kellään sähköavusteista fillaria?
Onko se kiva vai jääkö käyttämättä?
Tällä seudulla sellaiset mäet, että ei jaksa polkea ja töihin olis kiva mennä ilman taluttamista.
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:11"]
Osta mopo tai kuntoile enemmän.
[/quote]
Mopolla ei saa ajaa kännissä baarista kotiin. Sähköavusteinen polkupyörä on siinä hyvä kun humalassa ei oikein jaksa polkea. Toki tavallisellakaan pyörällä ei saisi ajaa humalassa, mutta ei siitä sakkoja saa.
ei ap.
Sairauden takia en saisi sellaisia sykkeitä saada mitä näillä ilman avustusta tulee, joten sit pitää jatkaa autolla ajoa, jos en saa tuota noloa sähköavustavaa ostaa.
ap
Mun äidillä on. Tosi hyvä hänelle, hänellä on terveysongelmia, eikä hän omista ajokorttia. Hänen pyöränsä on kyllä tosi raskas, jos ei käytä sitä moottoria. Valitettavasti en muista merkkiä!
Akun kestot eivät lähelläkään mainostettuja edes uutena, ja jo vuoden päästä ei enää sitäkään. Akut eivät myöskään ole mitään vakiomallia, että olisi helppo/halpa hommata lisäakkuja tai uusia tilalle.
Akun tyhjennyttyä on raskas, ellei ymmärrä katkaista virtaa/irroittaa akkua, koska se raskaus tulee siitä että moottori yrittää ladata tyhjää akkua.
Äitimuorille olen yhden tehnyt, ja toisen ostanut, kumpikaan ei täyttänyt tehtäväänsä. Nyt olen ostanut kolmipyöräisen johon olen tekniikkaa siirtämässä, jolloin takapyörien väliseen tilaan saa vakio-akkuja riittävästi, ilman että kaataa pyörää kuten kaksipyöräisellä tekisi.
8 jatkaa... Unohtui mainita, että jos 24 volttinen, niin tehoton, koska ilmeisesti käytetty kuitenkin 36 volttista moottoria.
On todella hyvä. Eikä jää missään nimessä käyttämättä, akun saa irtikin, eli on sitten tavallinen pyörä. Mutta kun kerran totut, et enää muuta huoli.