Hullut Päivät ja tuo Versacen trenssitakki
Musta tuo hullareiden Versacen trenssi näyttää aivan ihanalta, mutta hintaa on alennuksenkin kera reilusti. Uskaltaako maksaa tuon verran, kuinka kestäviä nuo Versacen vaatteet ovat? Onko kenelläkään kokemusta? Mulla on takit pääasiassa Espritiä, muitakin merkkejä on. Espritin takit ovat kestäneet pitkään hyvänä käytössä ja ovat huomattavasti edullisempia. Kannattaako siis laadun näkökulmasta satsata tuohon Versaceen? Vai maksaako siinä vain merkki ja design?
Kommentit (24)
Design maksaa, ei työn laatu. Osta Burberry.
Kolmas aukeama, tuo kapeahko tummansininen. Burberryä ei tainnut olla tummansinisenä saatavilla. Tuo vaalea beige on sopimaton väri minulle.
Ei kun olihan tuota Burberryäkin tummansinisenä. Ehkä käyn kokeilemassa molempia. Onko Burberry sitten jotenkin huomattavasti parempilaatuinen kuin Versace? Vähän kalliimpi näyttäisi ainakin olevan. Mulla ei löydy vaatekaapista Guessia kummempaa merkkivaatetta joten kokemusta ei ole. Mun tyyli on nykyisin vakiintunut sen verran, että uskaltaisin alkaa panostamaan hinnakkaampiin vaatteisiin jos ne myös kestävät käyttöä hyvin.
Jaa, ihan kiva takki, käy ihmeessä ainenkin kokeilemassa. Ei ollut pahan hintainenkaan.
Tuo sopisi kyllä täydellisesti tyyliini. Ei ihan se perus trenssi mutta riittävän klassinen kumminkin. Jos tuon ostan niin muuta ei sitten passaakaan tämän vuoden hullareilta ostaa kun menee koko budjetti tuohon... Käsittääkseni Versaceksi edullinen.
Ap, joka kirjoitti myös 4 & 5 kommentit
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:11"]Tuo sopisi kyllä täydellisesti tyyliini. Ei ihan se perus trenssi mutta riittävän klassinen kumminkin. Jos tuon ostan niin muuta ei sitten passaakaan tämän vuoden hullareilta ostaa kun menee koko budjetti tuohon... Käsittääkseni Versaceksi edullinen.
Ap, joka kirjoitti myös 4 & 5 kommentit
[/quote]
Juu käy ihmeessä, jää muuten harmittamaan! Ja tosiaan, hinta on aika edullinen, joten mars vaan keskiviikkona kaupoille.
-6.
Niin ja unohtui sanoa että todellakin trenssiin kannattaa sijoittaa ja sellainen kannattaa olla. Siitä on sulle iloa mummo-ikään asti.
-6.
Odotin jotain kamalaa muotiluomusta mutta onpas tuo takki hyvännäköinen
Onkohan tuo mitoitus kovin iso? Oon xs/s kokoinen joten tuo koko 34 saattaa olla iso jos mitoitus on kovin väljä. Onneksi noissa on vaihto- ja palautusoikeus kun voi olla että en ehdi keskiviikkona kauppaan paikan päälle aamusta niin voisin ostaan verkossakin.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:28"]Onkohan tuo mitoitus kovin iso? Oon xs/s kokoinen joten tuo koko 34 saattaa olla iso jos mitoitus on kovin väljä. Onneksi noissa on vaihto- ja palautusoikeus kun voi olla että en ehdi keskiviikkona kauppaan paikan päälle aamusta niin voisin ostaan verkossakin.
Ap
[/quote]
Tuskin tikkulaihoille malleille suunniteltu on väljää mallia
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:28"]Onkohan tuo mitoitus kovin iso? Oon xs/s kokoinen joten tuo koko 34 saattaa olla iso jos mitoitus on kovin väljä. Onneksi noissa on vaihto- ja palautusoikeus kun voi olla että en ehdi keskiviikkona kauppaan paikan päälle aamusta niin voisin ostaan verkossakin.
Ap
[/quote]
Se on ihan kamalan vaikea sanoa kokeilematta :/ esim. Itse tilasin Burberryn trenssin Burberrylta, otin omaa kokoa, mutta oli ihan liian pieni ( olen kokoa 34, tilasin kokoa 34 ja silti pieni). No, en jaksanut lähteä palautus-rumbaan ja laihdutin itseni takkiin sopivaksi... Ennestään mulla on Burberryn takki, kokoa 34 ja se taas oli iso... Eli mallistosta riippuu aika paljon onko sopiva vai ei.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:32"]
Ap [/quote] Se on ihan kamalan vaikea sanoa kokeilematta :/ esim. Itse tilasin Burberryn trenssin Burberrylta, otin omaa kokoa, mutta oli ihan liian pieni ( olen kokoa 34, tilasin kokoa 34 ja silti pieni). No, en jaksanut lähteä palautus-rumbaan ja laihdutin itseni takkiin sopivaksi... Ennestään mulla on Burberryn takki, kokoa 34 ja se taas oli iso... Eli mallistosta riippuu aika paljon onko sopiva vai ei.
[/quote]
Et jaksanut lähteä palautusrumbaan, mutta jaksoit laihduttaa itsesi takkia varten? Anteeks mitä? :D
Versacen laadusta... minulla ei ole ollut em merkiltä kuin kaksi paitaa, mutta aivan pakko hehkuttaa laatua!!! Kangas ei ole mennyt kovasta käytöstä huolimatta miksikään ja ovat myös säilyttäneet mallinsa täydellisesti.
Samaa en voi sanoa esim juuri Burberrystä, puhumattakaan kaikista ö-luokan merkeistä, kuten Gant, Ralph Lauren ym. Ennemmin kannattaa ostaa esim Bik Bokista, kuin jotain Gantia!
Mutta joo, Versace on taatusti hintansa arvoinen, suosittelen lämpimästi! :)
Heti aamulla ovien avauduttua juokset osastolle, josta takkia saa. Kahmit oikeat koot (kaikki, joita luulet sovittavasi!) ja menet sovituskoppiin. Tavaratalon ovelle menet hyvissä ajoin ennen avautumista odottamaan. Juokse portaat ylös, älä jää odottamaan hissiä!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:53"]
Heti aamulla ovien avauduttua juokset osastolle, josta takkia saa. Kahmit oikeat koot (kaikki, joita luulet sovittavasi!) ja menet sovituskoppiin. Tavaratalon ovelle menet hyvissä ajoin ennen avautumista odottamaan. Juokse portaat ylös, älä jää odottamaan hissiä!
[/quote]
Tai sitten vaan isket rikkaan miehen ja käsket sen hommata suoraan Versacen uusimman malliston takin tai jos sillä on tarpeeksi rahaa niin sitten Donatella voi suunnitella sulle ihan custom made -trenssin! :D
Hullareiden Burberry-trenssi näyttää sellaiselta kiiltävältä ja kevyeltä halpisversiolta, joten älä ainakaan siihen haksahda. Versace tuskin on hullareiden himotuin saalis, joten saat kyllä sen jos aamusta menet, mutta ilman porrasjuokdua ja tappelua.
Kannattaakohan tuota Burberryä käydä edes sovittamassa? En haluaisi mitään halvannäköistä ja sähköistä tekokuitutakkia, joita näytti tänäänkin olevan ketjuliikkeet pullollaan!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:43"]Versacen laadusta... minulla ei ole ollut em merkiltä kuin kaksi paitaa, mutta aivan pakko hehkuttaa laatua!!! Kangas ei ole mennyt kovasta käytöstä huolimatta miksikään ja ovat myös säilyttäneet mallinsa täydellisesti.
Samaa en voi sanoa esim juuri Burberrystä, puhumattakaan kaikista ö-luokan merkeistä, kuten Gant, Ralph Lauren ym. Ennemmin kannattaa ostaa esim Bik Bokista, kuin jotain Gantia!
Mutta joo, Versace on taatusti hintansa arvoinen, suosittelen lämpimästi! :)
[/quote]
Ralph Lauren ö luokan merkki? Hyvää keskilaatuista merkkiä omat paitan yms kestäneet erinomaisesti. Omistan kalliimpiakin merkkejä, mm Fendiä, Ferragamoa, P&Sää etc ja moni kestänyt Ralphia huonommin. Versace all in all mauton italomerkki, Donatella vienyt talon ti hell ja lukeutuu samaan sarjaan D&Gn kanssa. Mauttomille italovaatteillekin toki ostajansa.
Laadukkaimman trenssin saa yhä Burberryltä mutta ei sen halpalinjalta Britiltä vaan joko Londonilta tai Prorsumilta. Näiden linjojen trenssiä ei sitten toki muutamalla satasella saakaan. Burberry muuten kokenut inflaation.
Takki on 100% polyesteria. Eli ei laatua.