Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihastuin sitten psykologiini :(

Vierailija
21.03.2015 |

Kuinka voi ihminen olla näin typerä? Täähän on just niin klassinen tapaus...

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä hänessä nyt niin ihanaa on?

Vierailija
2/5 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nehän on ihan vajakkeja. Jos kysyy jotain niin heti sanovat että " miten sä itse näet tän asian?"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toisin päin, uskon että mun psykologi ihastui muhun. Mutta ei se mua sen enempää haitannut, tai vaikuttanut mihinkään oleelliseen. Kyllä se ohi menee, kyllä aikuiset ihmiset osaa hillitä tunteensa silloin kun ne ei oo sopivia. En kyllä tiiä oliko tästä edes apua :D

Vierailija
4/5 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:34"]Mulla oli toisin päin, uskon että mun psykologi ihastui muhun. Mutta ei se mua sen enempää haitannut, tai vaikuttanut mihinkään oleelliseen. Kyllä se ohi menee, kyllä aikuiset ihmiset osaa hillitä tunteensa silloin kun ne ei oo sopivia. En kyllä tiiä oliko tästä edes apua :D
[/quote]
Mistä kuvittelet että hän ihastui?

Vierailija
5/5 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin tuli lämpimiä tunteita psykologiani kohtaan. Mietin asiaa itsekseni ja tulin lopputulokseen, että en ole ihastunut psykologiin, ei ole yhtään edes sellainen ihminen johon muutoin ihastuisin, vaan siihen tunteeseen, että hän osoittaa empatiaa minua kohtaan ja on "kiinnostunut" minusta ja asioistani.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme