Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Peite-Seposta ei saa keskustella. Ketju poistettiin.

Vierailija
21.03.2015 |

Tässä on taustalla jokin juttu! Siinä ei ollut kuin kaksi vastausta. Mistä on kyse...

Tarkoitus oli verrata, että Suomessa voi todellakin ihminen hävitä, vaikka on kuva netissä. Kukaan ei löydä. Ja sitten toisaalta varoitellaan meitä taviksia, ettemme laittaisi omien lasten kuvia tai omia kuvia nettiin. Ei siitä oikeasti mitään haittaa ole, kun etsittyäkään ihmistä ei kiinni saada.

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peite-Seppo, Lakana-Lauri ja Tyyny-Teppo viettävät hulvatonta varttuneemman poikamiehen elämää Thaikuissa.

Vierailija
22/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 11:58"]Ai, oli vai? No minä en kerennyt lukemaan sitä. Oliko se jokin ihan höpöhöpö nimi? Lähteekö aina koko kesakustelu pois, jos joku laittaa yksityishlön nimen johonkin?

ap
[/quote]
Kaipa yksityishenkilöt on yksityishenkilöitä. Julkkisten kohdalla ilmeisesti sitten eri asia. Itsestäni olisi aika kammottavaa lukea oma nimi täältä, koska en ole julkisuudessa omalla nimelläni ollut.
-
Ei kai se mikään höpönimi ollut. Sillä käskettiin googlettelemaan tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Eli siis joku on saanut selville kaverin. Okei. Onkohan nimi siis tiedossa Mannerillakin? Laittakaa hänelle se ihmeessä, jos et ole jo laittanut!

Vierailija
24/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa.

Vierailija
25/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva, jos valtion varoista kustannettaisiin minullekin poikaystävä.

Vierailija
26/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin haluaisin. Vielä tommonen ihme tapaaminen. Noukkisin puhelimen kadulta ja siinä se.

Vierailija
27/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olikohan Ulvila dokumentissa se oikea Seppo, takaapäin kuvattuna? Sellanen kaappi kaljupää seisoi kylpylän uima-altaassa, jos huomasitte.

Vierailija
28/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2015 klo 18:06"]Olikohan Ulvila dokumentissa se oikea Seppo, takaapäin kuvattuna? Sellanen kaappi kaljupää seisoi kylpylän uima-altaassa, jos huomasitte.
[/quote]

Ei ole aito Seppo. Siinä dokumentissa on käytetty näyttelijää.

Vierailija
29/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:16"]

No katsos kun jos se löytyisi, se voitaisiin haastaa puolustuksen todistajaksi.

[/quote]

No mutta ei ole enää mitään oikeuden käyntiä tulossa, jossa uusia todistajia kuultaisiin. Jos nyt syyttäjä valittaisi murhajutusta KKO.een, niin tuskin siellä enää ketään kuultaisiin. Seppo on lausuntonsa antanut, läheisensä eivät liene Aueristeja, jotka hänen henkilöytensä paljastaisivat Niskasaarille tai näille muille bloggaajille.

Vierailija
30/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 10:34"]

Ei tästä tiedetä mitään. Ei pelota nykyiset miesystäväni. Sepon kuvahan on julkaistu. Kai minä nyt hänet parrakkaanakin tuntisin, jos ilmestyisi samoihin piireihin.

[/quote]

Oletko siis murhannut jonkun vai miksi pelottaisi peitepoliisi?

Vierailija
31/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.03.2015 klo 12:46"]

No mun alotuksiin ei edes vastattu, kun kyselin minne ihmeeseen hävisi:o kuin ihminen muka voi noin vaan hävitä juuri ennen todistamisvelvoitetta:D

[/quote]

Voiko puolustus velvoittaa ketään todistamaan. Olen siinä käsityksessä, että vain oikeus voi haastaa todistajaksi, puolustuksen muut todistajat ovat vapaaehtoisella pohjalla. Itse olen yhdessä oikeusjutussa ollut todistamassa, haaste tulla sakon uhalla todistamaan tuli oikeudelta eikä puolustusasianajajalta, vaikka todistinkin siis ns. puolustuksen hyväksi. Eräs henkilö olisi myös voinut todistaa kantajan hyväksi, mutta ei halunnut eikä häntä voinut pakottaa.

Vierailija
32/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peitepoliisin todistushan on se hänen raporttinsa, ja se kuuluu tutkinta-aineistoon, jonka oikeus on saanut käyttöönsä. Mitä ihmettä puolustus kuvittelee Sepon voivan todistaa tässä vaiheessa varsinkaan, kun ei taida olla ainakaan suullista käsittelyä enää edes tulossa (vaikka syyttäjä murhatuomiosta KKO:n valittaisikin)

Vierailija
33/40 |
25.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Manner pysty ketään pakottamaan todistajaksi, kai se Seppo olisi itse ilmottautunut, jos olisi jäänyt jotain raporttiin kirjoittamatta, minkä haluaisi vielä tuoda esiin.

Vierailija
34/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun alotuksiin ei edes vastattu, kun kyselin minne ihmeeseen hävisi:o kuin ihminen muka voi noin vaan hävitä juuri ennen todistamisvelvoitetta:D

Vierailija
35/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 20:24"]

Kun se n***i aueria työkseen niin onko se poliisi huora? Eikö paritus ole suomessa kiellettyä, vai onko poliisilla erikoisoikeus?

[/quote]Tätähän mie sanoin, huora-seppo on parempi nimi..Mutta siis mitä ihmettä tässä muka tapahtui, kun katsoi noin vaan. Miten se on voinut hävitä?

Vierailija
36/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei. Kunhan Mannerille olisi mennyt tieto.

Vierailija
37/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peite-Seppo on tabu, josta ei haluta puhua. Mystinen mies.

Vierailija
38/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:43"]

Eihän se voisi toimia peitepoliisina, jos av-mammat voisi jäljittää sen, haloo, valot!!!

[/quote]

No av-mammoja nyt tunnetusti ei estä mikään. Sepon peli menetetty, valitettavasti.

Vierailija
39/40 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös se olekaan Seisokki-Seppo?

Vierailija
40/40 |
16.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut seisokki s kun sillä ei stondannu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yksi