Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G. Kuinka pitkään olit sairaalassa toisen lapsen synnyttyä jos kaikki hyvin?

Vierailija
14.09.2006 |

Itselläni kohta 2. synnytys edessä ja paikkana Naistenklinikka.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten lääkäritarkastuksen jälkeen olen lähtenyt kotiin. Meidän sairaalassa lääkäri tutkii kahden päivän ikäisen lapsen.

Vierailija
2/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy sairaaloissa, vaikka plussana onkin hyvät ruoat, joita ei tarvitse itse tehdä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta oli ihanaa olla sairaalassa. Nautin vauvasta ja valmiista ruuasta, helposta ja rauhallisesta elosta. Olisin voinut olla pidempäänkin :)

Vierailija
4/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jouduttiin kyllä käydä vielä kuunteluttamassa vauvan sydänäänet 3vrk:n ikäisenä, mutta siis lähdimme kuitenkin välisssä kotiin.

Vierailija
5/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

samoin kolmannesta

Vierailija
6/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua, miten me olemme erilaisia!

Sinulle 6 tunnin jälkeen kotiutuminen oli ihanaa, minulle se olisi ollut kauhistus. Onneksi nykyaikana on mahdollisuus valita mieltymyksensä mukaan :)

10

Vierailija
7/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan 3 vrk olin sairaalassa. En tiedä olisivatko aiemmin päästäneet kotiin, mutta halusin olla ihan " täyden" ajan, kun kotona kuitenkin odotti vajaa kaksi vuotias, niin sai sairaalassa tutustua rauhassa uuteen vauvaan. Samoin kolmannen kohdalla olin tuon 3 vrk. Nyt odotan neljättä, enkä kyllä nytkään aio ennemmin lähteä ennekuin lastenlääkäri on tarkistanut vauvan 3 vrk ikäisenä.

Vierailija
8/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vaikka oma kunto ois kuinka hyvä, vauvan mukaan siellä edetään.

Vierailija
9/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyttö syntyi 17.20 ja kotiuduin seuraavana aamuna klo 11

Vierailija
10/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisimme varmaan päässeet jo edellisenä päivänä pois, mutta en halunnut vielä lähteä. Kotona odotti 1,5-vuotias esikoinen, joten halusin levätä niin paljon kuin mahdollista ja tutustua uuteen vauvaan ihan kaikessa rauhassa.

Vierailija
11/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisin lähtenyt kotiin jo saman päivänä kun tyttö syntyi yöllä mutta en päässyt kun halusivat tarkkailla vauvan sokeriarvoja kun mulla oli raskausajandiabetes. Lisäksi esikoinen oli kotona kovassa kuumeessa....

Vierailija
12/12 |
14.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja paikka oli oas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi yhdeksän