Olen huomannut, että mitä klassisempi pukeutumistyyli,
sen enemmän miehet katsoo perään. Trenssi, korkkarit, helmikorvakorut, hiukset kiinni > miehet kuolaa. Vaikka tuo on uskomattoman tylsä yhdistelmä :D
Kommentit (49)
Saman olen huomannut. En ole naamaltani minkään näköinen, mutta pukeutumistyylini on klassinen ja meikki + hiukset sen mukaiset ja saan miehiltä paljon hyväksyviä hymyileviä katseita. Ikääkin on jo 40 vuotta. Katsovien miestenkin tyyli on samankaltainen siisti ja huomaan kyllä sellaiset miehet myös.
Miehet etsivät naista joka näyttää kiltiltä, mutta on tarvittaessa paha tyttö (siis parisuhteeseen). Yhdeksi illaksi käy myös suttura.
Homssuinen look ei ole koskaan viehättävä. Klassinen vetoaa, koska se näyttää siistiltä.
Minulle on tuossa asukokonaisuudessa tultu sanomaan, että näytän pelottavalle :D
N17
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:29"]
Minulle on tuossa asukokonaisuudessa tultu sanomaan, että näytän pelottavalle :D N17
[/quote]
Kaikki tyylit eivät tietenkään sovi kaikille. Luulisi tytön tietävän tämän.
Liian meikattu ja klassinen tyyli on sellanen off...
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:11"]
Paluu 50-luvulle ja lama-ajan konservatiiviset arvot...
[/quote]
Itse asiassa nousukauden, todellisen tai kuvitellun, kovat arvot. Laman aikaan tulee boheemius.
26,
sama täällä. Itsellä ollut klassinen tyyli ylä-asteelta saakka ja koskaan ei herunut–siis ikäisiltäni. Nyt 26v ja edelleen sama ongelma. Ikäiseni miehet eivät uskalla lähestyä, koska luulevat automaattisesti minun olevan jo parisuhteessa tai sitten luulevat minun olevan täynnä itseäni. Haha, olisinpa! Elämä on helpomaa kun luulet maailman pyörivän ympärilläsi.
Tjaa, aika moni mies on mulle sanonut, että pikkurouvatyyli on kamala. Riippuu varmasti paljon niistä porukoista ja ympäristöistä, missä liikkuu.
Ja nyt vasta tajusin, että kuulostan varmaan siltä "tyylini on klassinen..." ketjun ap:lta :'D Muistaako joku sen ketjun? ap
Kyllä mieskin klassisella tyylillä viettelee. Nam.
Sellainen enkun ope / kirjastotäti-tyyli iskee aina, pinnan alla kuohuu :)
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:33"]
Tjaa, aika moni mies on mulle sanonut, että pikkurouvatyyli on kamala. Riippuu varmasti paljon niistä porukoista ja ympäristöistä, missä liikkuu.
[/quote]
Niinhän se on. Meinasin saada selkääni kun menin pikkutakissa maakuntakaupungin ykkösyökerhoon, jossa oli yliopisto-opiskelijoiden ilta.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:30"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:29"]
Minulle on tuossa asukokonaisuudessa tultu sanomaan, että näytän pelottavalle :D N17
[/quote]
Kaikki tyylit eivät tietenkään sovi kaikille. Luulisi tytön tietävän tämän.
[/quote]
Ota huomioon, että nyt puhutaan suomalaisista naisista. Ei mistään pariisittarista tai italialaisista...
Madonna/ huora-tyyli iskee. Päältä madonnan näköinen, mutta odotas, kun päästään kahden kesken, löytyy muutakin..
Pelkkä jakkupuku ei tee naisesta huolitellumpaa.. Riippuu niin paljon sen puvun leikkauksesta, vartalosta johon se puetaan ja väreistä ja materiaaleista ja ja...
Oikealla tavalla yhdistetty farkut, saappaat ja huoleton mutta prikulleen istuva nahkatakkikin voi tehdä saman vaikutuksen kun korkkikset ja jakku. Kyse on vaatekappaleiden saumattomasta yhteistyöstä, materiaaleista huokuva laadukkuus jne.
Harvalla on niin pettämätön maku. Vaikka tämän ymmärrän, en oli niitä henkilöitä joilla on vahva vaisto vaatteiden yhteensovittamiseen.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:37"]
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:33"]
[/quote]
Niinhän se on. Meinasin saada selkääni kun menin pikkutakissa maakuntakaupungin ykkösyökerhoon, jossa oli yliopisto-opiskelijoiden ilta.
[/quote]
Niin mutta olet mies.
Hyvin pukeutuvista miehistä ei pidetä. Naiset vähättelevät/pitävät homona ja miehet pitävät homona. Tosi jees :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:40"]
Pelkkä jakkupuku ei tee naisesta huolitellumpaa.. Riippuu niin paljon sen puvun leikkauksesta, vartalosta johon se puetaan ja väreistä ja materiaaleista ja ja... Oikealla tavalla yhdistetty farkut, saappaat ja huoleton mutta prikulleen istuva nahkatakkikin voi tehdä saman vaikutuksen kun korkkikset ja jakku. Kyse on vaatekappaleiden saumattomasta yhteistyöstä, materiaaleista huokuva laadukkuus jne. Harvalla on niin pettämätön maku. Vaikka tämän ymmärrän, en oli niitä henkilöitä joilla on vahva vaisto vaatteiden yhteensovittamiseen.
[/quote]
Kyse ei todellakaan ole siitä mitä naisella on päällä, vaan miten nainen kantaa itseään. Päivittäin taloni ohi kulkee nuori nainen koiransa kanssa sportti vaatteet päällä ja pari kertaa käynyt mielessä, että olisi vaikka säkki päällä niin hän kantaisi senkin ylväästi. Klassisuus on sisäinen asia jota ei voi oppia.
Kyllä se on se itsevarmuus. Jos se huokuu klassisen tyylin omaamasta naisesta tai miehestä, niin ilman muuta vastakkainen sukupuoli huomaa.
Tietenkin.
Tuntuu hassulta, että jollekin tämä on sellainen havainto, että pitää 'ääneen' ihmetellä. En tarkoita siis ilkeillä, mutta jotenkin miehenä asia on vaan niin itsestäänselvä :D