Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen huomannut, että mitä klassisempi pukeutumistyyli,

Vierailija
21.03.2015 |

sen enemmän miehet katsoo perään. Trenssi, korkkarit, helmikorvakorut, hiukset kiinni > miehet kuolaa. Vaikka tuo on uskomattoman tylsä yhdistelmä :D

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä.

Vierailija
2/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai. Klassinen pukeutumistyyli on tyylikäs ja asiallinen. Antaa hyvän kuvan naisesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomus

Vierailija
4/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuvailemaasi tyyliin eivät kuulu muovikynnet, tekoripset ja -hiukset, tatuoinnit eikä tupakointi. Kukapa ei tykkäisi?

Vierailija
5/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tatuoitujen narutoppis-kouvolatukkien perään kuolaa taisteluananaat. 

Vierailija
6/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee parempi kodinhengetär..

Vierailija
7/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä en oo kyllä miestä saanut vaikka pukeudun klassisesti. Sen sijaan ne kaveristani, jotka esim. pukeutuvat miehensä huppariin, ovat tatuoituja tai laittamattomia kokonaan, ovat saaneet miehensä ja pystyvät myös pitämään ne.

Vierailija
8/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassinen nainen kiinnostaa aina. Nuttura tai pitkät hiukset, punaiset huulet, istuvat vaatteet, hameet, mekot, korkkarit...miesten mieleen ovat.

Vierailija
9/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:06"]

No minä en oo kyllä miestä saanut vaikka pukeudun klassisesti. Sen sijaan ne kaveristani, jotka esim. pukeutuvat miehensä huppariin, ovat tatuoituja tai laittamattomia kokonaan, ovat saaneet miehensä ja pystyvät myös pitämään ne.

[/quote]

Mitä väliä sillä on mitä joku hupparia pitätä tatuoitu white trash tekee?

Vierailija
10/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Olipa yllättävää että miehiä kiinnostaa asiallinen nainen, joka on enemmän äitimateriaalia, kuin sellanen muovinen tekokynsiään pureskeleva sini-puna-pinkki kananpersetukkainen kummajainen, jolla on "rohkea" pukeutumistyyli ja käyttää "paljon kivoja asusteita."

Vierailija
11/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:07"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:06"]

[/quote]

Mitä väliä sillä on mitä joku hupparia pitätä tatuoitu white trash tekee?

[/quote]Kunhan nyt sanoin. Mitä väliä jollain peräänkatsomisella kun en omakseni saa yhtään ketään?

Vierailija
12/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paluu 50-luvulle ja lama-ajan konservatiiviset arvot...

Vierailija
13/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:01"]sen enemmän miehet katsoo perään. Trenssi, korkkarit, helmikorvakorut, hiukset kiinni > miehet kuolaa. Vaikka tuo on uskomattoman tylsä yhdistelmä :D
[/quote]

Saman olen huomannut. Hame ja korkkarit toimii aina

Vierailija
14/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma tyylini on ehkä asteen verran räväkämpi / sporttisempi, mutta töiden takia joudun pukeutumaan asiallisesti. On aina hauska huomata tämä sama ilmiö, kun vetää työvaatteet päälle - olen silloin kuin pikkutyttö äidin vaatekaapilla :) Hauskinta on laittaa musta kotelomekko ja muuten kevyt meikki, mutta punaista Chanelin huulipunaa. Samat miehet, jotka eivät arkena minua luultavasti noteeraisi, käyvät ihan kuumana :) Laittamattomana olen "ei minkään" näköinen.

Ja joo, on vakavampiakin asioita maailmassa, mutta.. :) ap

Vierailija
15/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo huomannut. Oma pukeutuminen vaihtelee välillä klassinen - mustat reisitaskuhousut, bändipaita ja maiharit. Tatuointeja löytyy, lävistyksiä ei, ei edes korviksia. No, en kyllä yleensäkään huomaa miten mua katsotaan, oon yleensä liian keskittynyt omiin ajatuksiini.

Vierailija
16/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, liike-elämässä olevana miehet kyllä katsovat perään kun on jakkupuku ja korkkarit. Kolleegallani sen sijaan on pitkät kirkkaanpunaiset tekokynnet, korkkarit ja nahkahame&jakku. Lisäksi pikimustaksi värjätyt hiukset. Ah niin mautonta. Mutta mitäpä korsolaiselta voi odottaa. 

Vierailija
17/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, mutta tuntisin oloni noissa asusteissa niin naurettavaksi että jätän edelleen väliin. (Ei niissä siis mitään vikaa sinänsä ole, mutta ei oo mun juttu.)

Vierailija
18/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:15"]

Voi olla, mutta tuntisin oloni noissa asusteissa niin naurettavaksi että jätän edelleen väliin. (Ei niissä siis mitään vikaa sinänsä ole, mutta ei oo mun juttu.)

[/quote]

Ymmärrän. Ei sinänsä oo munkaan juttu, mutta työrooli :) ap

Vierailija
19/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka nainen ja klassinen tyyli on todella kaunis yhdistelmä.

Vierailija
20/49 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassiella tyylilllä mitää miehiä saa :) 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi viisi