Tuuri - junttien paratiisi!
Matkaileeko tuolla Tuurissa koskaan ketään sellaista, joka ei ole juntti tai wt:n ruummiillistuma??
Kommentit (36)
Se pitäis tehdä sama ohjelma, mut Stockan asiakkista. Veikkaan, et ihan sama hupi saatais ;)
kyllä täällä päin on monennäköistä junttia ihan Prismassa. Mitä sitten? En koe itse olevani yhtään sen kummempi kaupassakävijä. Saan ostokseni tehtyä, se on tärkeintä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:44"]
Asutaan etelessä ja mummolamatkalla mennään sen ohi, joskus käyty siellä. On ollut todella pettymys, esim laadukkaita vaatteita sieltä ei saa. Kuvittelin paikkaa tasokkaaksi paikaksi vrt Stockmann. Mutta melkoinen junttipaikka.
[/quote]
Hah, mistä noin väärän kuvan olet saanut? Et ole Seiskaa lukenut tai tv:tä katsonut? Tuuri on kuin iso Tokmanni, täynnä sellaista keskinkertaista tavaraa. Hinnatkaan ei mitkään edulliset ole, muutama ns. huipputarjous ja muut saat muualta halvemmalla.
Kerran siellä mua vastaan käveli eräs tunnettu emerituspiispa, että sellaista väkeä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:44"]
Asutaan etelessä ja mummolamatkalla mennään sen ohi, joskus käyty siellä. On ollut todella pettymys, esim laadukkaita vaatteita sieltä ei saa. Kuvittelin paikkaa tasokkaaksi paikaksi vrt Stockmann. Mutta melkoinen junttipaikka.
[/quote] ei stokka menestyisi Tuurissa, haloo, junttipaikka se pitää olla, Vesa tietää
Kerran olen Tuurin ohi ajanut ja pitihän se kyläkauppa käydä katsastamassa. Siellä ainakin pyöri juuri AP:n kuvaamia ihmisiä massoittain :D
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:34"]
Olen mieluummin juntti kuin ap:n kaltainen:)
[/quote]
Tuon uskon oikein hyvin.
Ja minuahan ei Tuuriin saa -hyi helvetti mitä meininkiä.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:19"]Hyvät naurut tuosta sarjasta ainakin saa että sinänsä ihan onnistunut VIIHDEohjelma. Mutta stylisti taitaa kaikilla ohjelmaan osallistuneilla sama tai ainakin tietty pukukoodi pakollinen: leggarit, tunika ja feikkicrocsit naisilla, kananpersetukkaa unohtamatta. Miehillä sukat ja sandaalit yhdistelmä ja lapset puettu kans tietty kaikkiin riemunkirjaviin Hello Kitty ja Muumikuoseihin mitä maan ja taivaan väliltä löytyy. Ihanaa ja riemullista!
[/quote]
Älä unohda Tarjoushaukan naisten työkenkiä, joita käyttää paksujen tennissukkien kanssa tai Katmandun ratkiriemukkaita "Moon komia ja alle satakilooset punnitahan neuvoolas"-t-paitoja.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:44"]Asutaan etelessä ja mummolamatkalla mennään sen ohi, joskus käyty siellä. On ollut todella pettymys, esim laadukkaita vaatteita sieltä ei saa. Kuvittelin paikkaa tasokkaaksi paikaksi vrt Stockmann. Mutta melkoinen junttipaikka.
[/quote]
Eikö Marimekko ole laadukas?
En oo juntti tai wt, mutta kyl siel tulee joskus käytyä. Muutamia vaatelöytöjä siellä tehnyt.
mielummin juntti kun kaupunkilainen ituhippi!!!!
Hyvät verhovalikoimat myös. Vallilaa olen ostanut, mutta sehän onkin sitä junttia.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:51"]
mielummin juntti kun kaupunkilainen ituhippi!!!!
[/quote]
Jos noista pitäisi valita niin mieluummin se ituhippi -tietenkään en ole kumpaakaan.
Saako joku Vesan puheesta koskaan selvää? Mä tarvisin siihen kyllä tekstityksen.