Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuuri - junttien paratiisi!

Vierailija
21.03.2015 |

Matkaileeko tuolla Tuurissa koskaan ketään sellaista, joka ei ole juntti tai wt:n ruummiillistuma?? 

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako joku Vesan puheesta koskaan selvää? Mä tarvisin siihen kyllä tekstityksen.

Vierailija
22/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pitäis tehdä sama ohjelma, mut Stockan asiakkista. Veikkaan, et ihan sama hupi saatais ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä täällä päin on monennäköistä junttia ihan Prismassa. Mitä sitten? En koe itse olevani yhtään sen kummempi kaupassakävijä. Saan ostokseni tehtyä, se on tärkeintä.

Vierailija
24/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:44"]

Asutaan etelessä ja mummolamatkalla mennään sen ohi, joskus käyty siellä. On ollut todella pettymys, esim laadukkaita vaatteita sieltä ei saa. Kuvittelin paikkaa tasokkaaksi paikaksi vrt Stockmann. Mutta melkoinen junttipaikka. 

[/quote]

Hah, mistä noin väärän kuvan olet saanut? Et ole Seiskaa lukenut tai tv:tä katsonut? Tuuri on kuin iso Tokmanni, täynnä sellaista keskinkertaista tavaraa. Hinnatkaan ei mitkään edulliset ole, muutama ns. huipputarjous ja muut saat muualta halvemmalla.

Vierailija
25/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran siellä mua vastaan käveli eräs tunnettu emerituspiispa, että sellaista väkeä.

Vierailija
26/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:44"]

Asutaan etelessä ja mummolamatkalla mennään sen ohi, joskus käyty siellä. On ollut todella pettymys, esim laadukkaita vaatteita sieltä ei saa. Kuvittelin paikkaa tasokkaaksi paikaksi vrt Stockmann. Mutta melkoinen junttipaikka. 

[/quote] ei stokka menestyisi Tuurissa, haloo, junttipaikka se pitää olla, Vesa tietää

Vierailija
27/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran olen Tuurin ohi ajanut ja pitihän se kyläkauppa käydä katsastamassa. Siellä ainakin pyöri juuri AP:n kuvaamia ihmisiä massoittain :D

Vierailija
28/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sieltä ticettiä löytyy...

Vierailija
29/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:34"]

Olen mieluummin juntti kuin ap:n kaltainen:)

[/quote]

Tuon uskon oikein hyvin.

Ja minuahan ei Tuuriin saa -hyi helvetti mitä meininkiä.

Vierailija
30/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:19"]Hyvät naurut tuosta sarjasta ainakin saa että sinänsä ihan onnistunut VIIHDEohjelma. Mutta stylisti taitaa kaikilla ohjelmaan osallistuneilla sama tai ainakin tietty pukukoodi pakollinen: leggarit, tunika ja feikkicrocsit naisilla, kananpersetukkaa unohtamatta. Miehillä sukat ja sandaalit yhdistelmä ja lapset puettu kans tietty kaikkiin riemunkirjaviin Hello Kitty ja Muumikuoseihin mitä maan ja taivaan väliltä löytyy. Ihanaa ja riemullista! 
[/quote]
Älä unohda Tarjoushaukan naisten työkenkiä, joita käyttää paksujen tennissukkien kanssa tai Katmandun ratkiriemukkaita "Moon komia ja alle satakilooset punnitahan neuvoolas"-t-paitoja.

Vierailija
31/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:44"]Asutaan etelessä ja mummolamatkalla mennään sen ohi, joskus käyty siellä. On ollut todella pettymys, esim laadukkaita vaatteita sieltä ei saa. Kuvittelin paikkaa tasokkaaksi paikaksi vrt Stockmann. Mutta melkoinen junttipaikka. 
[/quote]
Eikö Marimekko ole laadukas?

Vierailija
32/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo juntti tai wt, mutta kyl siel tulee joskus käytyä. Muutamia vaatelöytöjä siellä tehnyt.

Vierailija
33/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mielummin juntti kun kaupunkilainen ituhippi!!!!

Vierailija
34/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät verhovalikoimat myös. Vallilaa olen ostanut, mutta sehän onkin sitä junttia.

Vierailija
35/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Real life!

Vierailija
36/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 18:51"]

mielummin juntti kun kaupunkilainen ituhippi!!!!

[/quote]

Jos noista pitäisi valita niin mieluummin se ituhippi -tietenkään en ole kumpaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi