Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tuuri - junttien paratiisi!

Vierailija
21.03.2015 |

Matkaileeko tuolla Tuurissa koskaan ketään sellaista, joka ei ole juntti tai wt:n ruummiillistuma?? 

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä

Vierailija
2/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Crocsit vaan kolisee kun väki tömistelee sisään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajetaan siitä usein ohi kun ajellaan Keski-Suomesta Pohjanmaalle. Olen monta kertaa ajatellut että pitäisi käydä katsomassa meininkiä. Tuo Tuurista kertova ohjelma on kyllä niin myötähäpeää herättävä :D

Vierailija
4/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyä näino!!

Vierailija
5/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:09"]Me ajetaan siitä usein ohi kun ajellaan Keski-Suomesta Pohjanmaalle. Olen monta kertaa ajatellut että pitäisi käydä katsomassa meininkiä. Tuo Tuurista kertova ohjelma on kyllä niin myötähäpeää herättävä :D
[/quote]

Kyllä. Tarjoushaukka . Vesa . Ja team ihana vesa pariskunta. Hyi saatana. Tekee mieli hakata ne kaikki

Vierailija
6/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä kaikki eivät halua televisioon ;)

Vierailija
7/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:02"]

Matkaileeko tuolla Tuurissa koskaan ketään sellaista, joka ei ole juntti tai wt:n ruummiillistuma?? 

[/quote]Meinaatko, että kaikki tuurissa käyvät ovat väärässä ja sinä oikeassa:DD

Vierailija
8/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mieluummin juntti kuin ap:n kaltainen:)

Vierailija
9/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkaileeko? No, Tuuri on meitä lähinnä oleva iso ostospaikka, joten siellä tulee käytyä ainakin pari kertaa vuodessa.

Vierailija
10/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:09"]Me ajetaan siitä usein ohi kun ajellaan Keski-Suomesta Pohjanmaalle. Olen monta kertaa ajatellut että pitäisi käydä katsomassa meininkiä. Tuo Tuurista kertova ohjelma on kyllä niin myötähäpeää herättävä :D [/quote] Kyllä. Tarjoushaukka . Vesa . Ja team ihana vesa pariskunta. Hyi saatana. Tekee mieli hakata ne kaikki

[/quote]

Olet väkivaltainen juntti:(

Vierailija
11/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupassa käymällä ei muutu juntiksi tai nouse eliittiin, vaikka joku kenties niin toivoisi :D

Vierailija
12/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:35"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:24"]

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:09"]Me ajetaan siitä usein ohi kun ajellaan Keski-Suomesta Pohjanmaalle. Olen monta kertaa ajatellut että pitäisi käydä katsomassa meininkiä. Tuo Tuurista kertova ohjelma on kyllä niin myötähäpeää herättävä :D [/quote] Kyllä. Tarjoushaukka . Vesa . Ja team ihana vesa pariskunta. Hyi saatana. Tekee mieli hakata ne kaikki

[/quote]

Olet väkivaltainen juntti:(
[/quote]
Tai porvoosta.. Ota nyt sitten selvää..

Vierailija
13/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan ruummiillistuma!!! Juntti vai wt, kun ei osaa kirjoittaa. Edes.

Vierailija
14/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saasta. Tämä on ihan ratkiriemukkain ohjelma ikinä! Onko tuollaisia ihmisiä ihan oikeasti olemassa vai onko nämä näyttelijöitä? Ja miten noiden lapsetkin voi olla noin juntteja?

Vierailija
15/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan etelessä ja mummolamatkalla mennään sen ohi, joskus käyty siellä. On ollut todella pettymys, esim laadukkaita vaatteita sieltä ei saa. Kuvittelin paikkaa tasokkaaksi paikaksi vrt Stockmann. Mutta melkoinen junttipaikka. 

Vierailija
16/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon kyldyrelli av-mammahan ei jalkaansa Tuurin Kyläkauppaan pistä, vaan hakee maitopänikkänsäkin kauempaa jopa kaksinkertaisella hinnalla. Eihän hän pysty astumaan muihinkaan ns. halpahalleihin sisälle, kun pelkää, että joku hienostotuttava huomaa ja status laskee. Kulissit on pidettävä kunnossa hinnalla millä hyvänsä. Vaikka olen hyvätuloinen, en ole koskaan hävennyt käydä halpakaupoissa. Miksi maksaisin jostakin tavarasta kaksinkertaisen hinnan vain siksi, että voisin kertoa asioivani Stokkalla. Ei sovi minun pirtaani.

Vierailija
17/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:53"]

Kunnon kyldyrelli av-mammahan ei jalkaansa Tuurin Kyläkauppaan pistä, vaan hakee maitopänikkänsäkin kauempaa jopa kaksinkertaisella hinnalla. Eihän hän pysty astumaan muihinkaan ns. halpahalleihin sisälle, kun pelkää, että joku hienostotuttava huomaa ja status laskee. Kulissit on pidettävä kunnossa hinnalla millä hyvänsä. Vaikka olen hyvätuloinen, en ole koskaan hävennyt käydä halpakaupoissa. Miksi maksaisin jostakin tavarasta kaksinkertaisen hinnan vain siksi, että voisin kertoa asioivani Stokkalla. Ei sovi minun pirtaani.

[/quote]

16 vastaa, että kyllä mekin käydään toisinaan Lidl:ssä ja Tarjoustalossa/tokmannilla jne.. Mutta ajattelin esim toissavuonna että sieltä olisi lapsille saanut laadukkaat välikausivaatteet (esim Ticket, Molo jne), mutta ei todellakaan ollut kun ns "halppismerkkejä" ja rumilla kuoseilla, sellaista junttityyliä oli. 

Ja siis ihmettin sitä, että mielikuva on aina ollut laadukkaammasta paikasta, mutta pettymys esim vaatteiden osalta oli suuri. Kengissä myös puuttui laatumerkit, oli halvan tuntuisia mitkä tuntui jalassakin huonolta.

Vierailija
18/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei Vesan puljuun saa kuin aseella uhaten. Johtuu kaupan ja sen omistajan maineesta ja mukahalvoista hinnoista. Pidän ko. puljussa käyviä samantasoisina kuin ohjelmassa esiintyvät älyköt.

Vierailija
19/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä Tuurin mustamaalaamisessa mahtaa olla taustalla? Ketjuja tupsahtelee tasaiseen tahtiin.

Kateelliset kilpailijat lähialueelta asialla? =D

Ohjelma on hauskaa viihdettä verrattuna Viidakon tähtösiin, BB:hen, Temptation islandiin ja muihin sontasarjoihin. Ohjelmaan osallistuminen tai kaupassa asiointi ei tee kenestäkään junttia.

Arvosteleminen on taas, noh , junttia.

Juntti itsekin

Vierailija
20/36 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvät naurut tuosta sarjasta ainakin saa että sinänsä ihan onnistunut VIIHDEohjelma. Mutta stylisti taitaa kaikilla ohjelmaan osallistuneilla sama tai ainakin tietty pukukoodi pakollinen: leggarit, tunika ja feikkicrocsit naisilla, kananpersetukkaa unohtamatta. Miehillä sukat ja sandaalit yhdistelmä ja lapset puettu kans tietty kaikkiin riemunkirjaviin Hello Kitty ja Muumikuoseihin mitä maan ja taivaan väliltä löytyy. Ihanaa ja riemullista!