Me mennään naimisiin. Haluatko kysyä jotain?
Kommentit (37)
Osittain rakkaudesta ja osittain käytännön syistä.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:04"]Osittain rakkaudesta ja osittain käytännön syistä.
Ap
[/quote]
Osittain?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:04"]Osittain rakkaudesta ja osittain käytännön syistä.
Ap
[/quote]
Osittain?
[/quote]
No, siis kummankin syyn takia. Huono sanavalinta.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:08"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:05"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:04"]Osittain rakkaudesta ja osittain käytännön syistä.
Ap
[/quote]
Osittain?
[/quote]
No, siis kummankin syyn takia. Huono sanavalinta.
Ap
[/quote]
Okei :)
Meettekö naimisiin "viikon päästä lauantaina". Ja "ootteko yhdessä yhdessä aina"?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:05"]Millaiset häät tulossa?
[/quote]
Maistraattihäät. Ei juhlia.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:09"]Meettekö naimisiin "viikon päästä lauantaina". Ja "ootteko yhdessä yhdessä aina"?
[/quote]
Ei ja toivottavasti. Ikinä ei tiedä mitä tapahtuu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:02"]
Vastaan hetken aikaa.
[/quote]
mä oon ollu naimisissa 7v. Haluatko kysyä jotain?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:24"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 16:02"]
Vastaan hetken aikaa.
[/quote]
mä oon ollu naimisissa 7v. Haluatko kysyä jotain?
[/quote]
No, eipä nyt tule mieleen mitään kysyttävää.
Ap
olemmeko frendien kanssa tervetulleita? t. zombi
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 17:56"]olemmeko frendien kanssa tervetulleita? t. zombi
[/quote]
Läheisiä ja frendejä ei kutsuta, joten sorry, ei tule kutsua.
Ap
Tulee varmaan tosi hauskat häät, ai että! Ihan maistraattiin mennään, ei pidetä juhlia, eikä ketään kutsuta. Miksi ette menisi heti maanantaina ruokiksella?
Onko käytännön syy se, että miehelle pitää saada oleskelulupa?
Mekin mentiin maistraatissa naimisiin eikä haitannut ollenkaan, ettei ollut hääjuhlaa. Tärkeintähän siinä oli, että pääsi rakkaan ihmisen kanssa naimisiin. Oli tosi hieno ja onnellinen olo sen jälkeen ja häämatkalle mentiin Tampereen kylpylään. Meillä oli kiva sviitti, jossa oli poreamme ja sauna. Ei haitannut, vaikka maanantaina oli paluu töihin. Ihana viikonloppu se oli <3
Onnea ap:lle!
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 19:12"]Tulee varmaan tosi hauskat häät, ai että! Ihan maistraattiin mennään, ei pidetä juhlia, eikä ketään kutsuta. Miksi ette menisi heti maanantaina ruokiksella?
Onko käytännön syy se, että miehelle pitää saada oleskelulupa?
[/quote]
Emme tykkää olla keskipisteenä, siksi ei juhlia. Ketään ei kutsuta koska arkipäivä ja kaikki töissä. Syy ei ole oleskelulupa. Mies on ihan supisuomalainen.
Ap
Alatko "papin aamenen" jälkeen alkaa nalkuttamaan ja pihtaamaan? Miten perheenne tuulot? Saatko miehen lompakon lopullisesti hyppysiisi? Et ole suostunut avioehtoon?
Kukaan ei suunittele eroa, mutta oletko ajatellut suurin piirtein koska avioero tulee?
Miksi menette naimisiin?