Naiset, täytyykö teidän oikeasti puristaa miestä yhdynnän aikana?!?
En ole koskaan puristellut lihaksiani yhdynnän aikana, koska se estäisi minua rentoutumasta ja saamasta orgasmin. Saan orgasmin helposti ja nopeasti pelkän yhdynnän aikana. Ilmeisesti emättimeni turpoaa sitten riittävästi kiihottuessani, koska olen miehen mielestä todella tiukka.
Tuli vain alemmasta tiukkuusketjusta mieleen, että kuinka joku nainen voi edes saada orgasmia tai rentoutua, jos lihaksia täytyy jatkuvasti puristaa?
Kommentit (7)
Samaa mieltä kuin edellinen vastaaja, seksi on kivaa, kun on valmis kokeilemaan erilaisia asioita. Saan yhden yhdynnän aikana useita orgasmeja eli ei puristamisesta ole niille yhtään mitään haittaa.
Juu, en puristele ja hyvää se seksi silti on.
Puristelemalla voi myös tuottaa molemmille suurta nautintoa vaikka muuta liikettä ei olisikaan. Olen monasti saanut miehen laukeamaankin vain istumalla hänen päällään ja tehnyt työn pelkillä rakkauslihaksillani. :)
Meillä tykätään puriselusta vaikka tiukka olenkin, minä en orgasmia yhdynnässä helposti oikein saa ja tuo kyllä on oikeasti auttanut. Mies tykkää siitä kun sillä atvalla sykittäin puristelen, on kuulemma nautinnollisen tuntoista. :) Eli ei asiat ole noin mustavalkoisia ja monenlaisia tapoja liittyy seksiin jos et tätä asiaa ihan tosissaan tiennyt? (tyhmänä kyllä pidän jos joku ei tiennyt.... :D) Ei kaikilla edes liity orgasmiin tai tiukkuuteen mitenkään tuo puristaminen.
Siis ihan TÄYTYY... Et taida tietää paljoakaan seksistä?
Ei siinä ole pointtina että täytyy niin tehdä että seksi tuntuisi tai kostuminenkaan/kiihottumisenkaan kanssa.
Puristelun idea on lähinnä lisänautinto, mies tuntee imun. Se on sama kuin ottaessa suihin sitä joko liottaa suussa tai vähän imee myös.
Kun puristat lihaksia, eikä mies huomaa niin lihakset ei ole riittävän hyvät. Itse ennen esikoistani (alle 23- vuotiaana) kun koitin puristaa niin mies ei sitä huomannut. Meni 2 kk treenatessa ennenkö mies huomasi pienen imun. Eli ei lantionpohjalihakset välttämättä ole hyvässä kunnossa vaikkei ole lapsia saanut ja vastaavasti pidättelykykyään voi parantaa kun lihaksia parantaa, aivan kuten mitä tahansa muuta lihasta. Käsillään voi kantaa tavaraa, lihakset on toiminnassa mutta jaksaako niillä pumpata rautaa?