Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos mies ei ota yhteyttä koko päivään

Vierailija
21.03.2015 |

Olen seurustellut noin vuoden ajan mieheni kanssa. Asutaan erikseen ja tuntuu, että suhteemme on muuttunut. Minua pelottaa kovasti ettei mies enään välitä. Ennen hän aina kyseli kuulumisia ja laittoi viestiä. Nyt huomasin, että minä teen aina sen alotteen keskustelussa. Hän myös näkee ystäviä nykyään useammin kun ennen. Meinaako tämä, että tunteet ovat kylmentyneet vai olenko tyhmä ylireagoiva rusakko?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen käytöksensä oli muutenkin kaikinpuolin romanttisempi. Kutsui enemmän hellyyttely nimillä kun nykyään. Onko syytä huoleen?
Ap

Vierailija
2/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole kohtalotovereita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oot rusakko

Vierailija
4/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa nyt! Olen aivan hermona!! Ap

Vierailija
5/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma meillä. Vuoden jälkeen vain lähtee se alkuhuuma. En minäkään jaksa laittaa viestiä jos mies ei ole laittanu. Pitkä työpäivä. Stressi. Tai vaan väsymys. Mutta ei se tarkoita etteikö toinen välitä, vaikka ei joka päuvä viestiä tule.

Vierailija
6/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä omaa aikaa ja kavereitakin tarvii.

Vierailija
7/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:18"]Sama homma meillä. Vuoden jälkeen vain lähtee se alkuhuuma. En minäkään jaksa laittaa viestiä jos mies ei ole laittanu. Pitkä työpäivä. Stressi. Tai vaan väsymys. Mutta ei se tarkoita etteikö toinen välitä, vaikka ei joka päuvä viestiä tule.
[/quote] Kiitos paljon asiallisesta neuvosta! Perusluonteeseeni kuuluu ylireagoiminen moniin asioihin, siksi halusinkin saada tähän tilanteeseen terveen näkökulman. Kauan pisimmillään voitte olla puhumatta?
Ap

Vierailija
8/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika.

Vierailija
9/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele asiaa niin, että te olette vasta seurusteluvaiheessa. Avioliitossa tuo voi olla ihan normitilanne, ettei paljon perään soitella, kun kummallakin on omat päivärutiininsa ja sen mukaan mennään oletuksella, että soitellaan vasta kun on oikeasti joku ongelma.

Seurustelusuhteessa tuollainen voi tarkoittaa sitä, että mies ei tosiaan ole sinusta enää niin kiinnostunut tai sitten hän vaan on siirtynyt parisuhteessanne ns. uudelle kehittyneemmälle tasolle eli parisuhteeseen on tehty jonkinlainen sitoutuminen ja se on vähän niinkuin itsestäänselvyys ilman, että siitä enää erikseen puhuttaisiin.

Vierailija
10/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:20"][quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:18"]Sama homma meillä. Vuoden jälkeen vain lähtee se alkuhuuma. En minäkään jaksa laittaa viestiä jos mies ei ole laittanu. Pitkä työpäivä. Stressi. Tai vaan väsymys. Mutta ei se tarkoita etteikö toinen välitä, vaikka ei joka päuvä viestiä tule.
[/quote] Kiitos paljon asiallisesta neuvosta! Perusluonteeseeni kuuluu ylireagoiminen moniin asioihin, siksi halusinkin saada tähän tilanteeseen terveen näkökulman. Kauan pisimmillään voitte olla puhumatta?
Ap
[/quote]

Pari päivää on menny. Sit jompi kumpi laittaa viestin että no? :-D ymmärrän kyllä, että hermoilet. Kannattaa muös sanoa miehelle tuosta asiasta.

Vierailija
11/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen seurustellut noin vuoden, mutta ei asuta yhdessä. Miehellä on joka toinen vkl lapset luonaan, jolloin ei yleensä olla muutamaan päivään ollenkaan yhteydessä, mutta mies kyllä soittaa aina sunnuntai-iltana, kun on vienyt lapset takaisin äidilleen. Lapset eivät tiedä olemassaolostani vielä mitään. Näin on toimittu alusta asti.

Vierailija
12/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri neuvoi, että jättäisin itse laittamatta viestiä ja odottaisin hänen laittavan. Ystäväni mielestä mieheni on vain tottunut, että minä olen se joka ottaa aina yhteyttä ja siksi ei jaksa itse vaivautua. Kuulostaako hyvältä neuvolta vai meneekö tämä jo lapsellisen mykkäkoulun puolelle?
Ap

Vierailija
13/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kiitos paljon hyvistä neuvoista! Mieleni vähän rauhottui :)

Vierailija
14/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi jättää sut koht tollee meil tapahtu just enne erop käytös muuttu tollaseks... ett onnee vaa ap sullekki xD

Vierailija
15/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:34"]miehesi jättää sut koht tollee meil tapahtu just enne erop käytös muuttu tollaseks... ett onnee vaa ap sullekki xD
[/quote] Olipas kivasti sanottu.. Ap

Vierailija
16/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

OK

Vierailija
17/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

chillaa bro

Vierailija
18/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odota huvikses kauanko menee että ottaa yhteyttä, ja että kuinka kova ikävä sitä olikaan? Sitten voit tehdä johtopäätökset siitä....

Vierailija
19/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 12:41"]Odota huvikses kauanko menee että ottaa yhteyttä, ja että kuinka kova ikävä sitä olikaan? Sitten voit tehdä johtopäätökset siitä....
[/quote] Tuntuu vaikealta olla puhumatta hänelle.. Tekisi kokoajan mieli laittaa viestiä. Kai mä silti pystyn ootella, mutta kuinkakohan pitkä aika ilman yhteydenpitoa olisi huolestuttava? Ap

Vierailija
20/23 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi sinuna järkkäisin kalenterin niin täyteen ohjelmaa että hän ikään kuin vähän hätkähtää että sinustahan joutuu taistelemaan! Ei ole mitään mykkäkoulua olla itsenäinen ja olla odottamatta kokoajan että hän ottaa yhteyttä sinuun? se on lähinnä säälittävää?

Tee asioita, elä elämääsi ja ole vaikeasti saavutettava, miehet tykkää kilpailusta. Odota sitä yhteydenottoa ja esitä kiireistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän viisi