Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan maksulliselle miehelle paljon kysyntää?

Vierailija
13.12.2021 |

Ajattelin vaihtaa alaa ja pohdin mies-prostituutioiduksi ryhtymistä. Penikseni on tosin keskimittainen, mutta seksitaidot ovat kunnossa, kuten kroppakin, ulkonäkö muuten aika keskinkertainen. Olisikohan tässä markkinarakoa vai hankkivatko kaikki naiset netistä miehensä?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On jos on hyvä kroppa ja naama, osaa hieroa ja keskustella. Vaatii tietysti aikaa löytää asiakkaat.

Kyllä mä luulen että on paljon rikkaita naisia, jotka eivät ole saaneet tarpeeksi huomiota mieheltään vuosiin.

Vierailija
22/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös tämä ole laitonta suomessa? Vain jossain hollannissa voi laillisesti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että enemmän on miehissä niitä, jotka ovat valmiita maksamaan miesseurasta.

Tämä! En usko, että tavismiehrlle riittää asiakkaita riittävästi naisista,naiset saaseksiä maksamattakin siitä.

Ei tavalliselle, mutta hyväkroppaiselle ja -naamaiselle kyllä. Maksetun kanssa maksetaan myös siitä, että hän pitää suunsa kiinni eikä soittele niin että jäisi kiinni pettämisestä. Rakastajan ottaminen on paljon sotkuisempaa sille, joka haluaa pitää avioliittonsa ongelmattomana (jos nyt oli vähän huono sanavalinta tässä yhteydessä).

Vierailija
24/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä voin kompata. Hetero oon enkä muuksi muutu, eli naisille olen vain tarjolla. Missä kannattaisi mainostaa? M46

Palvelutalossa.

Vierailija
25/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorelle, voimakkaan soturin näköiselle olisi kysyntää.

Vierailija
26/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mä maksaisin pelkästään siitä että sais halailla ja jutella :)

Vierailija
27/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies haluaa tienata maksullisella heteroseksillä niin yli 30-vuotias lienee jo auttamatta liian vanha ja kropan pitää olla viimeisen päälle ja keskustelutaitijen myös. Hepin pitää myös nousta vaikka asiakas ei miellyttäisikään ulkoisesti eli vaateet ovat kovat.

Vierailija
28/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös tämä ole laitonta suomessa? Vain jossain hollannissa voi laillisesti

Ei ole laitonta. Suomessa täysi-ikäinen saa myydä itseään. Katso esim seksitreffit sivusto. Saat esimakua kuinka paljon seksityöläisiä on Suomessa. Jokainen thai hieronta paikka myös myy seksiä.

Vierailija
29/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin ostaisin.

Mul vetää psyykkiset ja fyysiset sairaudet energiat niin nolliin, että vaikka ulkonåköni puolesta ei mitään ongelmaa saada seksiä,

mutta ei vaan jaksa käydä sitä keskustelua ennen toimintaa.

Ois ihana vaan lykätå rahat kouraan, eikä tarttis sanoa eikä puhua yhtäån mitään.

Vierailija
30/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin ostaisin.

Mul vetää psyykkiset ja fyysiset sairaudet energiat niin nolliin, että vaikka ulkonåköni puolesta ei mitään ongelmaa saada seksiä,

mutta ei vaan jaksa käydä sitä keskustelua ennen toimintaa.

Ois ihana vaan lykätå rahat kouraan, eikä tarttis sanoa eikä puhua yhtäån mitään.

Huippua. Minkä ikäinen olet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän