Mitä Jeesus tarkoittaa vuorilla, jonne "Juudeassa olevien" tulee paeta?
Kommentit (14)
Ei tarvitsisi jäädä katsomaan tuhoa?
Kuule kun luet sitä Jeesusta niin luet 2000 vuotta vanhaa tapahtumaa ja siihen aikaan kun Jeesus oli ihmisenä maan päällä. Sen jälkeen tapahtui mitä ennusti että temppeli tuhottiin kokonaan. Nyt siellä on 600 jälkeen Kristuksen rakennettu moskeija . Katsoa ne tapahtumat tapahtui silloin eikä nyt .
Antiikin aikana kun tuli hyökkäys, siviilit pakenivat läheisille vuorille
Vuorillakaan ei ole paikkaa mihin piiloutua kun ne sortuu alkuaineet palaa. ( Jos et tiedä mikä on alkuaine katso esim.la Palma 🌋. ). Jeesuksen paluu on loppu kaiken loppu. Mutta temppeli siihen aikaan tuhottiin pilkkaajien tähden. Temppeli sana tarkoitti jo aiemmin ei enää sitä vaan budhaa hindua kleopatroja faaraoita. Arabit kieltää Jeesuksen kokonaan. Pilkkaavat sylkevät. Se kieltäjä istuu vuorella sielläkin. Siionin vuorella kieltäjät kivet kourassa. Musta henki ja viha. Olette nyt hiukan jäljessä. ( Vanhan testamentin kuningas Salomo rakenteli kleopatrojen jumalille temppeleitä ja kuoli. )
No juutalaiset kun vainosi kristittyjä he pakenivat luoliin .....
Fariseus rabbit ei pääse karkuun hiekkaa vain vuoret muuttuu hiekaksi.
Kumartaa petoa merkki otsassa. Wikipedia hindujen jumalat .
Sitä mitä siinä lukee. "Kun näette Jerusalemin olevan sotajoukkojen piirittämä.. paetkaa vuorille".
Historian tunnille mars. Vuosina 66-70 jKr Rooman armeija piiritti Jerusalemin ja yli miljoona tapethiin. Jeesus varoitti ettei pidä itsenäisenä jäädä voittamatonta armeijaa vastaan taistelemaan vaan kannattaa lähteä pakoon ajoissa.
Se on juutalaisten sisäpiirisettiä
Ap, helppo vastaus: psalmi 18:3
Herra, minun kallioni, linnani ja pelastajani, minun Jumalani, vuoreni, jonka turviin minä pakenen, minun kilpeni, autuuteni sarvi ja varustukseni.
Jehovah, minun Jumalani, VUORENI JONKA TURVIIN MINÄ PAKENEN
Levi.