Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vuokranantajani vuokrasi minulle siivottoman kämpän

Vierailija
13.12.2021 |

Itse asunto on hieno, mutta vuokranantaja jätti sen siivoamatta. Sanoi, ettei ehdi siivoamaan. Onko mitään keinoja saada siivous, ei varmaankaan?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolet vuokrasta pois.

Vierailija
2/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otat sen lapion kiltisti vaan käteen ja alat siivoamaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaatia vuokranalennusta sen verran, mitä siivouskulut ovat ammattilaisen tekemänä.

Vierailija
4/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ehdi siivoomaan niin maksaa siivoojan. Toisaalta jos oot jo hyväksynyt vuokrasopimuksen ja kämpän kunnon niin se on voivoi

Vierailija
5/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit yrittää neuvotella vuokranantajan kanssa siivouskulujen kattamisesta kun työn teettää ammattilaisella muuttosiivous nimikkeellä. Etenkin jos kyse yrityksestä joka vuokraa, tuon pitäisi olla ihan läpihuutojuttu. Sanot vain perusteluksi, että oletit että tällaisena tätä ei kukaan kehtaa vuokrata eteenpäin vaan että oletit automaattisesti että siivous on tulossa vuokranantajan puolelta. Riippuu myös tilanteestasi kuinka kovaa voit painostaa, eli onko entinen asunto lähdössä alta vai asutko kenties vielä omassa joka ei ole vielä mennyt kaupaksi tms.

Vierailija
6/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tosta kannata tehdä numeroa. siivoa itse. usein vuokra-asunnoissa on jotain siivottavaa, kun muuttaa sisään.

Vierailija
7/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä asunto käydään katsomassa ennen vuokrasopimuksen tekemistä...

Vierailija
8/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mitään oo hyväksynyt, kun menin viemään ekaa kuormaa, niin kauheesti roskaa ja kaapeissa pölyä.

Vierailija
9/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä asunto käydään katsomassa ennen vuokrasopimuksen tekemistä...

No silloin he asuivat vielä siinä!!!

Vierailija
10/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ei tosta kannata tehdä numeroa. siivoa itse. usein vuokra-asunnoissa on jotain siivottavaa, kun muuttaa sisään.

No todellakin numero! Vuokranantajaki vaatii korvausta, jos ei loppusiivousta oo tehty, niin kumma kun itsellä ei vastuuta vuokranantajalla.

Vierailija
11/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

'Heippa, tässä vuokralaisesi Urpo. Tässä asunnossa on jäänyt loppusiivous tekemättä. Tuletko välittömästi itse siivoamaan vai maksatko tilaamani siivoajan?  Jotta mitenkä tässä edetään? Muita vaihtoehtoja ei ole.'

Vierailija
12/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'Heippa, tässä vuokralaisesi Urpo. Tässä asunnossa on jäänyt loppusiivous tekemättä. Tuletko välittömästi itse siivoamaan vai maksatko tilaamani siivoajan?  Jotta mitenkä tässä edetään? Muita vaihtoehtoja ei ole.'

Miteb niin urpo, jos oikeuksistaan pitää kiinni?

Vierailija
13/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joi, mutta kyllä rasvaläntit hinkataan pois, imuroidaan ja lattia pestään. Kukaan halua sotkusavottaan muuttaa

Vierailija
14/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei Urpo. Ota yhteyttä edelliseen vuokralaiseen Turpoon, jolla oli velvollisuus asunto siivota ja joka ilmoitti, että siivottu on ja vaati maksamaan takuuvuokran kokonaisena takaisin. Vuokranantajana minulla ei ole sananvaltaa tähän, koska vuokralainen sanoi, että tämä on riittävän siisti.

Vierailija
15/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh... kuvaat kämpän kondiksen ja pidät tallessa. Eipä tarvitse sitten poislähtiessä siivoilla... siivoat nyt - mikä yleensä on ihan hyvä vaihtoehto muutenkin koska ainakaan minä en kenenkään muun siivoiluihin luota, joten joka tapauksessa siivoaisin ennen muuttoa.

Vierailija
16/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1) sovit vuokranantajan kanssa, että sinä teet loppusiivouksen rahallista korvausta vastaan

2) sovin vuokranantajan kanssa, että teet loppusiivouksen, mutta vuokranantaja toimittaa siivosvälineet ja aineet

3) sovit vuokranantajan kanssa, että hän tilaa sinne loppusiivouksen

4) sovit vuokranantajan kanssa, että tee tloppusiivouksen, mutta vuokranantaja hoitaa sitten sinun loppusiivouksesi ja kirjaatte paperille mitä siivottavaa asuntoon jäi sinulle (siitä sitten näet myös mitä sinä saat jättää siivoamatta)

5) sovit vuokranantajan kanssa, että sinä teet loppusiivouksen ja saat alennusta vuokrasta summalla x

Vierailija
17/17 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei Urpo. Ota yhteyttä edelliseen vuokralaiseen Turpoon, jolla oli velvollisuus asunto siivota ja joka ilmoitti, että siivottu on ja vaati maksamaan takuuvuokran kokonaisena takaisin. Vuokranantajana minulla ei ole sananvaltaa tähän, koska vuokralainen sanoi, että tämä on riittävän siisti.

Kuules nyt, se on itse vuokranantaja joka siinä on asunut ja muuttanut siitä pois. Kiitos tästä urpoilusta. Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi