Mika ja noriko uusivat vihkivalansa
http://m.iltasanomat.fi/viihde/art-1426853193635.html
Mutta en ihan tota juttua tajunnut tekikö iltsikka ton haastattelun viime kesänä vai ihan nyt vasta? Eiksne just hakeneet avioeroo
Kommentit (14)
Miksi Noriko on kirjoitettu otsikkoon pienellä? Et arvosta naisia vai japanilaisia..
Mäkin avasin uutisen sillä fiilikselle, et nii tää on varmaan joku vuos sitten tapahtnut juttu jne.. mut ei näköjään :o
Ei oikein nyt pysy perässä
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 07:41"]
Eiköhän haastattelu ole tehty ihan viime päivinä, vihkivalat uusittu kesällä.
[/quote]
Mut ihan päivä pari sitten oli otsikko että eroavat. Kumpi oli ensin, ero vai vala...
Jotenkin tulee NykäsMasa mieleen. Anteeksi nyt vaan kaikille.
Jokainen elää tavallaan. Julkkuhaukat repii mitä vaan. Olen ihan perustammarilainen ja ihania ihmisiä molemmat. Ei vois vähemmän kiinnostaa purkaa KENENKÄÄN ykstyiselämää.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 07:58"]
Jokainen elää tavallaan. Julkkuhaukat repii mitä vaan. Olen ihan perustammarilainen ja ihania ihmisiä molemmat. Ei vois vähemmän kiinnostaa purkaa KENENKÄÄN ykstyiselämää.
[/quote]
Jos ei yhtään kiinnostaisi niin et olisi avannut tätäkään linkkiä :P Tai vaihtoehtoisesti sä vaan tykkäät jeesustella ja kiillottaa omaa sädekehääsi.
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:01"]
[/quote]
Jos ei yhtään kiinnostaisi niin et olisi avannut tätäkään linkkiä :P Tai vaihtoehtoisesti sä vaan tykkäät jeesustella ja kiillottaa omaa sädekehääsi.
[/quote]
Toki kiinnostaa, kun naapureita ovat. Siksi kerroin oman mielipiteeni. En tarvitse sädekehää, olen täydellinen:).
Oliko avioehtoa? Vai tehtiinkö avioahto vasta vihkivalojen tuoksinassa. ????? Olen niin kyyninen.
[/quote]
Joo, osaan kuvitella, että Mika Salo on nimenomaan IHANA ihminen :D
http://www.seiska.fi/Viihdeuutiset/Mika-Salo-paljastaa-naisystavansa/1067472
Tossa sanoo et on eronnu. ..nyt ei oo..on..ei.. öööö ?
[quote author="Vierailija" time="21.03.2015 klo 08:14"]
Oliko avioehtoa? Vai tehtiinkö avioahto vasta vihkivalojen tuoksinassa. ????? Olen niin kyyninen.
[/quote]
Ketä kiinnostaa avioAhto? Mitäs Jenni sai, kun Kimin kanssa erosi. Huoh. Ihanat lapset heillä ja fiksuja ihmisiä molemmat. Se kaikkein tärkeintä. Luulisi olevan täälläkin prioriteetti.
Täällä prioriteetti on toisten alasjaminen ja vihaaminen. Mokomatkin rikkaat vielä. "Julkut" on ammuttavaa riistaa av:lla.
Olen samaa mieltä, että "julkut" on halpaa riistaa. Asun itse "julkun" naapurina ja ei tulisi pieneen mieleenkään kertoa mitään heidän asioistaan. Katsokaa pieiliin.
Eiköhän haastattelu ole tehty ihan viime päivinä, vihkivalat uusittu kesällä.