Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnusta, oletko koskaan juonut alkoholia ennen töihin menoa tai työajalla?

Vierailija
13.12.2021 |

Minä tunnustan tehneeni näin pari kertaa kun on ollut niin kauhea krapula että pakko ottaa pari lonkeroa että tärinä lakkaa.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

Vierailija
2/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tuossa pisteessä niin oikea osoite on AA-klinikka eikä työpaikka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut alkoholia monta kertaa työajalla, mutta aina työnantajan piikkiin. 

Vierailija
4/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tietysti.

Vierailija
5/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on ollut montakin erilaista tilaisuutta jossa tarjoiltu alkoholia keskellä työpäivää.

Vierailija
6/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan.

7/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä.

Vierailija
8/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai, monta kertaa.

Vierailija
9/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti, työnantajan, konsultin tai asiakkaan piikkiin.

Vierailija
10/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satoja kertoja..

Vierailija
11/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lounaalla monta kertaa pihvin kanssa juonut punaviiniä.

Näin on tapana sivistysvaltioissa. Ei suomessa.

Vierailija
12/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan juonut lukuisia kertoja kertoja ihan työajalla., Siihen toki oli työantajan suostumus, tai pikemminkin kehotus. Pari olutta vetäsin ja sitten "sorvin ääreen". En alkoholisoitunut. Olen aina ollut kohtuukäyttäjä, tosin ikää myöten se juominen on vähentynyt vähentymistään. Viimeksi join yhden keskioluen  joskus pari kuuautta sitten ja seuraava taass ehkä joskus ensi vuonna, tai sitten seuraavana. Tässä meni välillä pari vuottakin, kun en muistanut juoda ainuttakaan olutta. En siis ollut mittään päättänyt, en vaan ajatellut koko asiaa.

Vierailija
13/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut edellisenä iltana.

Vierailija
14/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran join töissä. Olin silloin viimeistä päivää ihan hirveässä työpaikassa, ja salaa juhlistin sitä jo työvuoron aikana.

Enää en tekisi noin, rikos on jo vanhentunut, siitä on pian 15 vuotta aikaa.

Vierailija
15/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa juoda töissä perjantaina työajalla ihan firman puolesta kaksi olutta (limppariakin on tarjolla).

Uloskirjautumisen jälkeen saunassa sitten firman oluita niin paljon kuin sattuu huvittamaan.

Aikanaan join viimeisenä työpäivänä iltavahtimestarina juhlallisesti itsekseni jaloviinaa (yhden tähden). Ei siinä mitään järkeä ollut, mutta tulipa tehtyä.

Vierailija
16/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kävin kesken työpäivän lyhyessä omassa riennossa, jossa sai lasillisen skumppaa.

Töissä, edes etätöissä, en ole milloinkaan juonut omaa alkoholijuomaa.

Vierailija
17/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt muka oikeasti niin big deal jos juo pari drinkkiä, eikä tee semmosia töitä missä pitäisi esim ajaa tai olla vastuussa ihmisistä?  Muualla maailmassa ihan tavallista ottaa pari lounastauolla, Suomessa kauhea rikos ja tabu.

Vierailija
18/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuinka monta kertaa asiakkaiden kanssa :D Kuuluu työnkuvaan tämäkin.

Vierailija
19/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt aamukaljalla ennen iltavuoroa.  En ole varma, onko ollut promilleja.

Aikoinani kun olin töissä kapakassa tuli käytyä käytännössä joka ilta työvuoron jälkeen nollaamassa pitempään auki olleessa paikassa.  Kun pääsi töistä pubissa kello 24 niin ennen 01.30 valomerkkiä oli ehtinyt juoda esimerkiksi muutaman kossusnapsin ja kymmenisen tuoppia.  Yhden kerran krapula töissä oli niin kauhea että työvuoron mittaan alkoi tulla rytmihäiriöitä.  Siitä selvittiin parilla siiderillä.  Kyllähän helpotti!  Tuo jäi ainoaksi kerraksi työurallani työssä ollessa.

Vierailija
20/30 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa juoda töissä perjantaina työajalla ihan firman puolesta kaksi olutta (limppariakin on tarjolla).

Uloskirjautumisen jälkeen saunassa sitten firman oluita niin paljon kuin sattuu huvittamaan.

Aikanaan join viimeisenä työpäivänä iltavahtimestarina juhlallisesti itsekseni jaloviinaa (yhden tähden). Ei siinä mitään järkeä ollut, mutta tulipa tehtyä.

Näin suomalainen juhlii!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi