Miten tuolta Aliexpressistä löytää yhtään mitään? Laukkua haen...
Siellä on niin tolkuton määrä kauppoja, että on mennyt monta iltaa selatessa, kun etsin laukkua. Monilla on samannäköistä tavaraa, hinnat vaihtelevat. Suosituimpia näyttävät olevan keinonahkaiset (PU) merkkikopiot. Haluaisin kuitenkin laukun aidosta nahasta ilman mitään logoja. Tyylini on simppeli ja ajaton, laukkua vaihdan ainakin kesäksi. Voiko mammat auttaa?
Kommentit (3)
Mulla oli sama ongelma. En halua feikkilaukkua, mutta en mitään muoviroskaakaan. Päätin olla ostamatta ollenkaan, kun luin että ainakin vaatteissa saattaa tulla ylläreitä eli tilattu tuote ei olekaan yhtään samanlainen kuin (aidon valmistajalta pöllityssä) kuvassa. Sori, kun en voi siis enempää olla avuksi, mutta älä osta sieltä.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 21:23"]
Mulla oli sama ongelma. En halua feikkilaukkua, mutta en mitään muoviroskaakaan. Päätin olla ostamatta ollenkaan, kun luin että ainakin vaatteissa saattaa tulla ylläreitä eli tilattu tuote ei olekaan yhtään samanlainen kuin (aidon valmistajalta pöllityssä) kuvassa. Sori, kun en voi siis enempää olla avuksi, mutta älä osta sieltä.
[/quote]
Olen itse asiassa ostanut sitä kautta muun muassa paidan, joka on kyllä hyvälaatuinen ja juuri sellainen kuin kuvissa. Mutta halpa peruspaita on tietysti helpompi ostos kuin laukku.
AP
Mammat ilmeisesti ostavat vain aitoja monen tonnin laukkuja...?