Onko ihan normaalia, että henkilö postaa someen vain toisesta lapsestaan?
Olen alkanut vähän jo ihmetellä.
Ennen toisen lapsen syntymää henkilöllä oli luonnollisesti paljon päivityksiä esikoisestaan. Kun toinen lapsi syntyi noin vuosi sitten, esikoinen on ollut vain yhdessä kuvassa viimeisen puolen vuoden aikana, juuri tarkistin. Toisesta lapsesta lähes viikottain kuvia. Myös esim. Facebookin kansikuvassa pelkästään tämän nuoremman lapsen kuva.
Fb:n perusteella voisi luulla, että kyseisellä henkilöllä on vain yksi lapsi, tämä nuorempi.
Ja joo, ymmärtäisin jos esikoinen olisi isompi, että olisi kieltänyt kuvansa laiton someen, mutta kyse on kuitenkin alle kouluikäisestä.
Kommentit (23)
Eräs neljän lapsen äiti postaa kuvia vain kolmesta lapsestaan. Muiden synttärit/muut etapit jaetaan netissä paitsi tämän toiseksi nuorimman.
Sitten ihmetellään miksi tämä lapsi rikkoo paikkoja ja käyttäytyy levottomasti. Näin ollut alusta asti ja järkytyin kun kuulin uudesta vauvasta joka on nyt puolivuotias.
Vauva on kaikenlisäksi eri sukupuolta kuin kolme ensimmäistä. Harmi kun en ole ihan lähipiiriä niin en oikein voi sekaantua tuon perheen kuvioihin. Olen muutenkin muuttamassa eri paikkakunnalle vuoden alussa.
Suosiminen on joskus niin läpinäkyvää. Jotkut vanhemmat vain ovat todella tyhmiä.
Jos se on miettinyt juurikin tuota että siinä esikoisessa alkaa olla jo tunnistettavia piirteitä. Että kuvat pystyy yhdistämään aikuisena kyseiseen lapseen. Alle kolmivuotiaanahan kaikki taitaa näyttää aika eri näköisiltä, ei siis vielä yhtään ns. itseltään. Itsellä ainakin oli joskus facebookissa profiilikuvana kuva itsestäni 2-vuotiaana ja kun lähettelin kaveripyyntöjä, niin ihmiset ei tunnistaneet mua siitä kuvasta niiden tutuksi. Itse tosin taisin muuttua itseni näköiseksi aika myöhään. Sanoisin että vasta n. 13-vuotiaasta alkaen mun kuvista tunnistaa minut minuksi. Joskus olen näyttänyt ala-astekuviakin nimittäin aikuisiän kavereille ja niiltäkin on tullut kommenttia, että "Onko tuo joku sun sisko tai serkku?" "Et voi olla sinä, ei oo yhtään saman näköinen"