Kuinka asustaisit vihreän pitsimekon?
Mekko on havunvihreä ja polvipituinen.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 20:32"]
Jotain meripihkan väristä korua, rintakorua ja musta/keltaset balleriinat sekä musta paksu panta päähän...
[/quote]
Minulla on hopeinen meripihkarannekoru jonka olemassaolon olen melkein unohtanut. Mustat ballerinat ja paitakin löytyvät kuten myös musta pikkulaukku.
Polvipituisen hameen kanssa suosittelisin korkkareita, ellet satu olemaan erityisen pitkäsäärinen nainen. Murrettu vihreä kaipaisi rinnalleen selkeitä, skarppeja värejä, esim. juuri mustaa ja ihan aavistus punaista vaikkapa huulipunassa.
Vartalonmyötäinen? Pitkät hihat vai ei? Minkälainen pitsi? Herkkä "mummon virkkaama" vai nykyajan vartaloanuoleva teinipitsimekko?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:05"]Vartalonmyötäinen? Pitkät hihat vai ei? Minkälainen pitsi? Herkkä "mummon virkkaama" vai nykyajan vartaloanuoleva teinipitsimekko?
[/quote]
Tämä. Plus onko mekko tumman vai vaaleanvihreä ja minkä sävyinen.
Nudet kengät ja kultaiset korut. Mustatkin korkkarit sopii.
Toinen vaihtoehto, joka mua innostaisi kokeilla on kupari. Kupariset korut ja korkkarit. Mutta hankalampi varmaankin löytää?
Tai näin:
http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2013/02/23/article-2283357-183701E2000005DC-707_634x1144.jpg
-6
Helminauha, tai rintakoru jossa on helmiä ja kultaa. Arkisempaan tyyliin omenanpunainen vyö, kapea kiiltävä tai mokkaa.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:12"]
Nudet kengät ja kultaiset korut. Mustatkin korkkarit sopii.
Toinen vaihtoehto, joka mua innostaisi kokeilla on kupari. Kupariset korut ja korkkarit. Mutta hankalampi varmaankin löytää?
[/quote]
Nyt on paljon kuparikoruja liikkeellä. Löysin itse laivalta, mutta luulisi esim. tavaratalojen myyvän myös.
Ite menisin beigen/nudensävyillä tai mustalla. Koruiksi kuparit tai kultaiset ja niissä vähempi on enempi. Vaikka sellanen pitkä ohut riipus jossa joku killutin TAI isot korvikset ja sitten siro rannerengas.
Niqab olisi jees. Vihreä on inhokkivärini ja pitsinä tuo mieleen ainoastaan hyttysverkon mummolan ikkunassa.
Mä laittasin rohkeesti punaista, kosla se on vihreen vastaväri. Punaset avokkaat ja helmikaulanauha ja rannekoru myös punaset.
Hopeakin käy vihreään, on jopa raikkaampi kuin kulta tai pronssi. Korvakorut voivat olla näyttävät, mutta kaulakoru saa olla simppeli koska vihreä pitsi itsessään on jo huomiotaherättävä.
Ei koruja pitsin kanssa. Korvikset korkeintaan. Asusteet tummia, koska mekko on tumma. En osaa kuvitellaa tummaan mekkoon haileita kenkiä tai laukkua. Jos hopea käy ihmiselle, niin se käy parhaiten vihreään. Itse laittaisin varmaan mustat kengät ja oienen mustan laukun. Kultaiset yksinkertaiset isot korvikset. Minulle ei hopea sovi. Jos olisin nuori ja pukanhatava niin oranssit asusteet.
Jotain meripihkan väristä korua, rintakorua ja musta/keltaset balleriinat sekä musta paksu panta päähän...