Tulkitsenko miehiä oikein?
Erityisesti miehet kommentoikaa..
Olen jutellut todella monen +40v miehen kanssa ja tullut siihen tulokseen, että jos liitossa on seksiä, niin kaikki on hyvin, jos seksi puuttuu, niin kaikki on huonosti. Olenko oikeassa?
Omassa liitossani mies on tyytyväinen (saa seksiä), mutta itse kaipaan henkistä yhteyttä, enemmän koskettelua ja semmoista me-henkeä. Ajatellaanko me naiset liikaa tunteella?
Kommentit (16)
Ette tarpeeks ajattele, kun mut on aina jätetty kylmästi. Saisitte vähän tunteellisempia olla.
Mun miehestä kaikki on hyvin kun ei ole seksiä. Lääkitys sairauteen vienyt kaikki halut. Ei käy vieraissa rakkaat av-mammat ;)
Kyllä minäkin läheisyydestä tykkään muutenkin kuin seksin puitteissa, mutta... Joillakin naisilla tuntuu olevan vaan niin erilainen käsitys läheisyydestä ja seksistä, tarkoittaa käytännössä sitä, että koko ajan pitäisi olla kylki kyljessä, tehdä kaikki ja vähän enemmänkin ja vasta sitten voi edes unelmoida saavansa seksiä.
Tämä ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat tuollaisia, mutta suuri osa ja heille ominaista on myös se, että seksiin aloite ei tule koskaan siltä suunnalta. Miksi sinkkunaiset ei kaipaa seksiin päivien lämmittelyä, heitä panettaa sentään joskus ihan muutenkin? Tätä en ole vielä elämäni aikana oppinut naisita, aina valitetaan, että naista täytyy hemmotella, passata, huomioida jne. niin silloin vasta seksi kiinnostaa, miten se kiinnostaa ilman noita kaikkia temppuja ilman parisuhdetta elävillä, muuttuko teillä jokin ratkaiseva toiminto aivoissa kun vakiinnutte?
Seksin takia naisen kanssa ollaan. Kaverit on erikseen.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:08"]
Kyllä minäkin läheisyydestä tykkään muutenkin kuin seksin puitteissa, mutta... Joillakin naisilla tuntuu olevan vaan niin erilainen käsitys läheisyydestä ja seksistä, tarkoittaa käytännössä sitä, että koko ajan pitäisi olla kylki kyljessä, tehdä kaikki ja vähän enemmänkin ja vasta sitten voi edes unelmoida saavansa seksiä.
Tämä ei tarkoita, että kaikki naiset olisivat tuollaisia, mutta suuri osa ja heille ominaista on myös se, että seksiin aloite ei tule koskaan siltä suunnalta. Miksi sinkkunaiset ei kaipaa seksiin päivien lämmittelyä, heitä panettaa sentään joskus ihan muutenkin? Tätä en ole vielä elämäni aikana oppinut naisita, aina valitetaan, että naista täytyy hemmotella, passata, huomioida jne. niin silloin vasta seksi kiinnostaa, miten se kiinnostaa ilman noita kaikkia temppuja ilman parisuhdetta elävillä, muuttuko teillä jokin ratkaiseva toiminto aivoissa kun vakiinnutte?
[/quote]
Koska seksi saman ihmisen kanssa kyllästyttää, jolloin tarvitaan enemmän lämmittelyä.
Joo, seksi on tärkein. Ja sellainen seksi että tuntee että nainen oikeasti haluaa ja on läsnä. Feikkaaminen ei onnistu. Mutta ei naiset tietenkään ajattele liian yhtään mitään. Naiset on naisia ja miehet miehiä. Jos pystyy toista ymmärtämään niin tietty erinomaista!
Koska seksi saman ihmisen kanssa kyllästyttää, jolloin tarvitaan enemmän lämmittelyä.
Näin minäkin sen olen ajatellut, mutta miksi sitä ei voi sitten sanoa ääneen, pitää keksiä kaikkea typerää selitystä ja valittaa?
6
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 19:08"]
[/quote]
Kysynnän ja tarjonnan laki.
-n36
Ei se aina noin mene. Yllättävän moni mies on täysin tyytyväisenä suhteessaan - varsinkin keski-iässä ja siitä ylöspäin - vaikkei seksiä kumppanin kanssa ole. Hoitelevat hommat itsekseen. Vaatii nimittäin miehiltäkin aikamoista panostusta ja voi ottaa jopa liikaa sydämen päälle etsiä muita naisia seksiä varten. Ja tämä on nähty miljoona kertaa! On parisuhde, varsinkin pitkä sellainen, niin paljon muutakin kuin seksi. Siihen liittyy perhe, koti, elämänkumppani, yhteiset asiat, kesämökit jne.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 18:46"]
Erityisesti miehet kommentoikaa.. Olen jutellut todella monen +40v miehen kanssa ja tullut siihen tulokseen, että jos liitossa on seksiä, niin kaikki on hyvin, jos seksi puuttuu, niin kaikki on huonosti. Olenko oikeassa?
[/quote]
Et ole.
Hyi hitto. Todellakin toivon, etten koskaan tyydy seksittömään elämään kumppanini kanssa KESÄMÖKIN takia.
Lähdin parisuhteesta, koska seksiä ei ollut. Oli muutakin ongelmaa, mutta ei pahoja. Toisen huomioimattomuus lähinnä, osa sitä oli kaiken seksin ja erotiikan puute.
Uudessa suhteessa on seksiä ja intohimoa, toivon että muu tulee ajallaan mukana. Enhän mä mistä tahansa kuitenkaan kiinnostu edes sen vertaa, että seksi toimisi.
Avioliitossa seksin puute johtui puolison haluttomuudesta, ei ollut kovin innokas edes alussa, mikä aiheutti itsetunto-ongelmia ja omankin haluttomuuden vuosien jälkeen. Oli raskasta kun itse halusi usein ja joutui olemaan ilman, mutta kuitenkin aina valmiina, kun puoliso halusi noin kerran vuodessa 5 min. Kauan otin senkin vähän minkä sain itsestä välittämättä ja kärsin.
Nykyään en. On suuri helpotus, kun on kumppani, jonka tietää haluavan minua.
Ja niin, olen nainen, äiti ja nelikymppinen. Oma käsitykseni tässä vaiheessa on, että seksi kuuluu parisuhteeseen ja on se liima, joka pitää yhdessä. Jos sitä ei ole, on jotain pahasti vialla. Ei turhaan sanota "make love".
Ylipäätään nyrkkisääntönä voisi sanoa, että naisen kannattaa yrittää tulkita miestä aivan yhtä vähän kuin miehen naista. Vituiksi menee kuitenkin suurimmalla osalla kertoja.
Näinhän se on. Pidä miehes maha täynnä ja kassit tyhjänä niin se on aina hyvällä päällä ;)
Kyllä näin on.