Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten välisestä suutelemisesta

Vierailija
13.12.2021 |

Tyttöystäväni sanoo, että naispuoliset ystävät, voivat suudella toisiaan ilman, että siinä on mitään seksuaalista ajatusta tai jännitettä. Arvon naiset... Onko näin? Millaisissa tilanteissa? Miksi?

Jos nän on, miten sellaisen seksuaalisesti virittämättömän suudelman erottaa virittäytyneestä?

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en erota. Mutta lesbohan minä olen.

Vierailija
2/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on kyllä vähän sama kuin väittää että kaksi miestä voi ottaa toisiltaan suihin ilman että siinä on mitään seksuaalista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voi. Olen suudellut. Koska se on kivaa ja hauskaa ja naiset on parempia suutelemaan. Kerrankin saa kunnon suudelmia!

1 kymmenestä miehestä osaa oikeasti suudella hyvin. Mutta 9 kymmenestä naisesta osaa suudella hyvin.

N41

Vierailija
4/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä kommentoija mies vai nainen?

Vierailija
5/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksesta. :)

Vierailija
6/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin olisiko mahdollista, että hetero tai bi naiset voisivat suudella vain hauskanpito mielessä? Itselle heteromiehenä naisen suutelussa on aina seksuaalinen vire. Ehkä myös lesbollekin. Ymmärtääkseni tätä aloitin tämän viestiketjun.

Vierailija
7/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo on kyllä vähän sama kuin väittää että kaksi miestä voi ottaa toisiltaan suihin ilman että siinä on mitään seksuaalista.

Onko tämä kommentoija mies vai nainen?

Vierailija
8/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä voi. Olen suudellut. Koska se on kivaa ja hauskaa ja naiset on parempia suutelemaan. Kerrankin saa kunnon suudelmia!

1 kymmenestä miehestä osaa oikeasti suudella hyvin. Mutta 9 kymmenestä naisesta osaa suudella hyvin.

N41

Kiitos vastauksesta :)

Vierailija
9/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N41

Olet suudellut ja arvioinut vähintään 2000 eri miestä ja naista?

Vai miten laadit tuon tilaston?

Otitko huomioon että toisten huono suutelija voi olla ihan hyvä toisen mielestä? Toiset tykkää kunnon kielisuudelmista ja toiset vähän hempeämmästä tyylistä?

Vierailija
10/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän tähänkin kohta tule joku "täysin hetero" mies vastaamaan että ei ole ollenkaan homoa ottaa toiselta mieheltä suihin, kunhan toinen mies meikkaa ja pukeutuu naisten vaatteisiin.

Vierailija
11/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän tähänkin kohta tule joku "täysin hetero" mies vastaamaan että ei ole ollenkaan homoa ottaa toiselta mieheltä suihin, kunhan toinen mies meikkaa ja pukeutuu naisten vaatteisiin.

Monissa välimeren rannan takapajuisissa valtioissa nuorten seurustelu ja varsinkin seksi vastakkaisen sukupuoken kanssa oli/on ehdottoman kiellettyä.

Sen sijaan pojat saivat ihan vapaasti nussia toisiaan ja kotieläimiä ilman että siitä olisi mitenkään leimautunut ennen avioliittoa.

Homoksi tuli vasta jos nussi poikia vielä senkin jäljeen kun vanhemmat olivat järjestäneet avioliiton.

Muutamissa maissa homo on ainoastaan se jota pannaan mutta ei lainkaan tämä osapuoli jota sama sukupuoli kiihottaa niin että sillä seisoo ja se kykenee tyydyttämään itsensä toisen miehen reikiin. Loogista, eh?

Vierailija
12/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kevyt kaveripusu on asia erikseen, mutta suudelmassa on aina seksuaalista jännitettä, siinähän sen viehätys onkin. Ihanaa että naisena voi naista suudella ilman seuraamuksia, eli sen ei tarvitse johtaa mihinkään, jälkeenpäin ei tarvitse olla vaivaantunut,  ei analysoida kenenkään seksuaalista suuntautumista, ei kuunnella homottelua tms. Senkun suutelee kun tunnelma on oikea.

Harmi ettei tasa-arvo tässä asiassa oikein tunnu koskevan miehiä. Jos miehet suutelee keskenään se on olevinaan jotenkin isompi juttu.

Vierailija
13/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monissa välimeren rannan takapajuisissa valtioissa nuorten seurustelu ja varsinkin seksi vastakkaisen sukupuoken kanssa oli/on ehdottoman kiellettyä.

Sen sijaan pojat saivat ihan vapaasti nussia toisiaan ja kotieläimiä ilman että siitä olisi mitenkään leimautunut ennen avioliittoa.

Homoksi tuli vasta jos nussi poikia vielä senkin jäljeen kun vanhemmat olivat järjestäneet avioliiton.

Muutamissa maissa homo on ainoastaan se jota pannaan mutta ei lainkaan tämä osapuoli jota sama sukupuoli kiihottaa niin että sillä seisoo ja se kykenee tyydyttämään itsensä toisen miehen reikiin. Loogista, eh?

Muinaisessa Roomassa vapaat miehet panivat toisiaan reisien väliin samaan aikaan, kumpikaan ei ollut alistuvassa asemassa, yleensä pantava oli alempiarvoinen, orja, palvelija ym.

Vierailija
14/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos molemmat osapuolet ovat lesboja/bi seksuaaleja niin varmasti on edes vähän seksuaalista jännitettä. Olen kyllä myös joskus pussannut heterokavereita esim. juomapelissä tms ja silloin se on ollut vain hauskanpitoa.

T: Bi-nainen

Vierailija
15/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa naiset suudella keskenään. Miehenä itsekin suutelen ystävääni joka on siro ja söpö shemale ihan vaan kaverina. Miesten välisenä viattomana suunantona.

Vierailija
16/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kevyt kaveripusu on asia erikseen, mutta suudelmassa on aina seksuaalista jännitettä, siinähän sen viehätys onkin. Ihanaa että naisena voi naista suudella ilman seuraamuksia, eli sen ei tarvitse johtaa mihinkään, jälkeenpäin ei tarvitse olla vaivaantunut,  ei analysoida kenenkään seksuaalista suuntautumista, ei kuunnella homottelua tms. Senkun suutelee kun tunnelma on oikea.

Harmi ettei tasa-arvo tässä asiassa oikein tunnu koskevan miehiä. Jos miehet suutelee keskenään se on olevinaan jotenkin isompi juttu.

No, ei mulla ole mitään seksuaalista viritettä, vaikka miten suutelisin naisen kanssa. Seksi lähtee kuitenkin korvien välistä. Ja kun en millään tavoin naisista seksuaalisesti syty, niin miksi naisen suutelemisestakaan? Hauskanpitoa se vain mulle on ja taidokkaita suudelmia.

Enpä syttyisi edes miehen kanssa suutelemisesta, ellen ihan oikeasti olisi hänestä kiinnostunut.

N41

Vierailija
17/25 |
13.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä. Jos suutelu jonkun kanssa ei kiinnosta seksuaalisesti, se on ällöttävää. Eli jompi kumpi minulle, ei neutraali. -bi-nainen

Vierailija
18/25 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä. Jos suutelu jonkun kanssa ei kiinnosta seksuaalisesti, se on ällöttävää. Eli jompi kumpi minulle, ei neutraali. -bi-nainen

Kunnon suutelu eli toisen huulien ja kielen koskettelu omilla sekä eritteiden (syljen) vaihto on väistämättä eroottista kahden aikuisen välillä ihan sukupuolisesta suuntautumisesta riippumatta.

Kukaan ei tee tuota ellei siinä ole jonkinlaista sukupuolista jännitettä mukana vaikka miten yrittää uskotella itselleen että "se on vain kivaa toisen tytön kanssa ja oon 110% hetero".

Se tuntuu kivalta juuri siksi että siinä kosketellaan erogeenisia alueita joihin ei kukaan omaa puolisoa lukuunottamatta saa normaalisti koskea millään ruumiinosalla saati sitten omilla vastaavillaan.

Joku Brezhnev-Honecker poskisuudelma tai vastaava ranskalainen hipaisu huulilla poskeen tervehdittäessä sitten erikseen.

Vierailija
19/25 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon suutelu eli toisen huulien ja kielen koskettelu omilla sekä eritteiden (syljen) vaihto on väistämättä eroottista kahden aikuisen välillä ihan sukupuolisesta suuntautumisesta riippumatta.

Kukaan ei tee tuota ellei siinä ole jonkinlaista sukupuolista jännitettä mukana vaikka miten yrittää uskotella itselleen että "se on vain kivaa toisen tytön kanssa ja oon 110% hetero".

Se tuntuu kivalta juuri siksi että siinä kosketellaan erogeenisia alueita joihin ei kukaan omaa puolisoa lukuunottamatta saa normaalisti koskea millään ruumiinosalla saati sitten omilla vastaavillaan.

Joku Brezhnev-Honecker poskisuudelma tai vastaava ranskalainen hipaisu huulilla poskeen tervehdittäessä sitten erikseen.

No, ei kyllä. Sulla ehkä. Edelleenkin mulla kaikki lähtee korvien välistä. Ei huulista. Jos ei ole aivot mukana, niin mulle on sama suutelenko vaikka maailman tappiin vai vaikkapa kutintanko kyljestä. Samalla tavalla hauskaa molemmat. Ei mun huulet ole tahdosta riippumaton erogeeninen alue. Jos ei olisi mitään tahtoa mukana, niin jopa sitä oikeasti erogeenistä aluetta, eli alapäätäkin, joutuis kyllä käsittelemään aika kauan, että mitään tapahtuisi. Koska aivot...

Sama kuin jännittävän, stressaantuneen tai väsyneen miehen kalua vois käsitellä loputtomiin, mutta ei seiso, koska aivot...

N41

Vierailija
20/25 |
14.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, on meillä muillakin on aivot... :D

Ja kyllä, meidän muidenkin tärkein sukupuolielin on aivot. Mun aivot käsittää suutelemisen on eroottiseksi touhuksi eikä se ole niinkään hauskaa jos sitä eroottista kipinää ei ole.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi