Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko teillä yksiön sähkölasku/ kk Helsingissä ja Pk-seudulla? Minulla 33 m2, ei saunaa ja kph:n lattialammitys aina vrk:n päällä ...

Vierailija
12.12.2021 |

kun olen käynyt suihkussa. Kylppäri muutenkin ihan lämmin jo uudella vesikiertoisella patterilla.

Ihmetten mihin sitä sähköä kuluu? Onko laskun suuruus ihan normaali? Käytössä läppäri/ tv / jääkaappipakastin ja tietty valaistus. Olen vastikään muuttanut tähän pienempään asuntoon, niin en osaa verrata. Kerrostalo.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

66€ / 3 kk. 29 m2 yksiö, nyt on taas suihkussa lattialämmitin joten voi olla että seuraavassa laskussa näkyy sen vaikutus. Ei saunaa, ei astianpesukonetta, pakastimeen mahtuu lähinnä jääpalat :)

Vuosikulutus n. 900 kWh tällä tasolla. Joskus joku heppu yritti suostutella vaihtamaan sopimusta, mutta tällä kulutuksella ei kannata.

Vierailija
22/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 3kk osalta sähkölasku lähes 200e kun kylppärin lattialämmitys oli päällä pakkasilla vuorokauden ympäri. Kyseessä noin 70 neliän kolmio. Lattialämmitys kolminkertaisti (lähes) sähkölaskun. Sen kokeilun jälkeen meillä on sopeuduttu kylmään lattiaan XD Lämmitys on ajoittain päällä suihkussa käynnin yhteydessä.

Näin ne kämpät pilataan XD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikää tarkkaan ketä äänestätte.

Vierailija
24/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli 3kk osalta sähkölasku lähes 200e kun kylppärin lattialämmitys oli päällä pakkasilla vuorokauden ympäri. Kyseessä noin 70 neliän kolmio. Lattialämmitys kolminkertaisti (lähes) sähkölaskun. Sen kokeilun jälkeen meillä on sopeuduttu kylmään lattiaan XD Lämmitys on ajoittain päällä suihkussa käynnin yhteydessä.

Näin ne kämpät pilataan XD

Totta, että näin saattaa käydä, mutta jos olet vuokralla ei väliä. Tai jos luotat, että saat kiertoon ennen kuin ongelmia tulee.

Lattialämmitys kannattaisi toteuttuu koko taloyhtiössä yhteisvastuullisesti, kuten muukin (kauko-)lämmitys, koska sen käyttö kuitenkin vähentää muuhun lämmitykseen tarvittavaa energiaa.

Vierailija
25/25 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmio Vantaalla, kylppärin lattia sähkölämmitteinen, tietokoneet ja muut laitteet päällä lähes koko päivän kun etänä ollaan: 48 euroa. Tuntuu kalliilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi