Elämäsi paras joulu
Jos sellaista ei ole, niin kuvaile unelmiesi joulu ❣️
Kommentit (4)
Oltais miehen ja lasten kanssa mökillä. Aamulla sauna, puuro, laskettelu, kynttilät.
Syötäis hyvin, kokki tekis ruuat ja hoitais tiskit ym, lapset saisi ison kasan lahjoja ja leikkisivät sovussa koko illan. Saisin itse noin seitsemän ihanaa lahjaa, hyvän kirjan ja tryffeleitä ainakin, mieheltä todella ajatuksella valitun rannekorun.
Illalla juotaisiin hyvää punaviiniä ja syötäis juustoja. Käytäis saunassa ja superhyvää seksiä. Menisin puhtaisiin lakanoihin nukkumaan, vähän viileään makkariin, lukisin vähän. Mies tulis myös ja nukahtaisin kun hän silittää.
Joulupäivä vaan oltais suklaiden, glögin ja graavilohileipien keskellä, joku joululeffa uuden viltin alla. Illalla joku hyvä terästetty toti, avanto ja sauna. Joku hyvä jousisoitinkonsertti tv:stä.
Olin 16 ja kuumeessa, sain kasan kirjoja ja ihan hirveästi suklaata. Muut lähti metsään ja kelkkailemaan ym, itse luin pari päivää kirjoja jouluvalojen loisteessa, söin suklaata ja kinkku- ja kalaleipiä. Meillä oli aina hälinää, joten nuo rauhalliset päivät lähes yksin isossa talossa jäi mieleen 😍
Lapsuuden joulu, kuusi sisälle ja sen koristelu, pihasauna, saunasta paljain varpain sisään, pukin odotus! Joulupöydässä limsa ja porkkanalaatikko 😀 lunta! Joulupäivänä mäenlaskua ja sukulaisia yökylässä.
Toinen joulu oli myös lapsena, hiihdettiin kaverin kanssa aattoaamuna vaihtamaan lahjat, pelattiin ja leikittiin yöhön asti siskon kanssa. Meidän iso sali oli aina aattona taianomainen, aamulla se oli muuttunut normaaliksi.
Äidin hössötys ja vauhkoaminen varjostaa näitä, mutta nämä kuulunee siihen toiseen ketjuun.
Olin ehkä 18v. Silloinen ihastukseni/heilani tuli porukoilleni syömään jouluateriaa.
Sen jälkeen mentiin kahdestaan hänen luo, juotiin skumppaa olkkarin pöydän alla ja oltiin toisissamme nakuina kiinni koko yö takkatulen lämmössä ❤️