Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Miten opiskelijan onnistuu elää kesä toimeentulotuella?
Kommentit (2)
[quote author="Vierailija" time="20.03.2015 klo 16:50"]
Pitää olla haettuna (todistettavasti) riittävästi työpaikkoja kesäksi. Jos ei hakemisesta huolimatta löydy, voi kait hakea sossurahaa jos ei ole muuta omaisuutta tai säästöjä. Olikos tuossa muitakin ehtoja en muista, jotain tuontapaista kuitenkin ainakin.
[/quote]
Eli siis lähetettyjä hakemuksia täytyy olla
ap
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pitää olla haettuna (todistettavasti) riittävästi työpaikkoja kesäksi. Jos ei hakemisesta huolimatta löydy, voi kait hakea sossurahaa jos ei ole muuta omaisuutta tai säästöjä. Olikos tuossa muitakin ehtoja en muista, jotain tuontapaista kuitenkin ainakin.