Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Eroa liitosta, säästät ison rahan jo ensi vuonna
Kesäheinä
12.12.2021 |
Kun muistaa erota tänä vuonna vielä liitosta, niin säästää ensi vuonna liitonmaksun. Mitä suuremmat tulot, sitä suurempi säästö. Valehtelevaan, ja vahingolliseen liittoon ei enää 2020-luvulla kannata kuulua. Voit olla pelkän työttömyyskassan jäsen.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Menepäs kokoomustrolli nukkumaan. Ja ne liiton maksut saa verovähennyksiin, joten eipä nuo niin kalliiksi tule.