Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä voi päätellä, onko joku ihastunut?

Vierailija
12.12.2021 |

Mistä voi tietää, pitääkö joku (esim. varattu nainen tai mies) jostain ihmisestä romanttisessa mielessä, jos hän ei kerro tunteistaan kohteelleen suoraan?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule se on varattu etsi joku vapaa äläkä sekaannu toisten suhteeseen ja elämään.

Vierailija
2/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varattu on varattu. Sitä ei kiinnosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään välttämättä. Olin ihastunut työkaveriin kaksi vuotta. Sitten kerroin. Eipä mies ollut aavistanut mitään.

Vierailija
4/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmistä näkee. Tietty jos varattu, silloin huono omatunto ja asia pitää yrittää peittää mahdollisimman hyvin. Silmät silti kavaltavat, vaikka kuinka yrittäisi olla asiallinen ja vältelläkin parhaansa mukaan

Vierailija
5/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suutelee ja antaa seksiä useamman kerran. Soittelee ja viestittelee.

Vierailija
6/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silmistä näkee. Tietty jos varattu, silloin huono omatunto ja asia pitää yrittää peittää mahdollisimman hyvin. Silmät silti kavaltavat, vaikka kuinka yrittäisi olla asiallinen ja vältelläkin parhaansa mukaan

Miten sen näkee?

Vierailija
7/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä tiedä mistään.

Älä kuitenkaan mene kertomaan sitä varatulle.

Vierailija
8/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyy mitä teet ja kuulumisia, hymyilee, on kiinnostunut asioistasi muulla tavalla kuin epämääräistä utelua, kannustava, ystävällinen (ei pyri vain seksiin), haluaa tavata sinua ja olla tekemisissä. Ujompi taas innostuu.

Vierailija
9/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysyy mitä teet ja kuulumisia, hymyilee, on kiinnostunut asioistasi muulla tavalla kuin epämääräistä utelua, kannustava, ystävällinen (ei pyri vain seksiin), haluaa tavata sinua ja olla tekemisissä. Ujompi taas innostuu.

Mä oon kaikille tällainen

Vierailija
10/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita:

Kun näkee sinut ensi kertaa hänen kasvonsa välähtävät ihastuksesta

Punastuu

Huokailee

Räpyttää silmiä

Hymyilee sinulle

Nostelee kulmakarvoja

Kikattelee jutuillesi peittäen huulensa

Puree alahuulta

Vilkaisee ympärilleen

Kiemurtelee istuimellaan

Ym.

-hopeakettu

Vierailija
11/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sen näkee?

Katseen lämpöä on aika vaikea hallita. Miehillä se on koiranpentukatse, kyllä sen huomaa. Tai ainakin itse nuorena aina huomasin, ei nykyvuosilta kokemusta. Voihan se olla, että maailma on muuttunut

Vierailija
12/12 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseella minä varattu ja ihastunut yritän antaa vinkkiä että kiinnostaa.... astetta liian pitkiä katsekontakteja kun toinen tulee vastaan. Jos jutellaan, en osaa olla vitsikäs ja rento vaan ennemmin liian korrekti, valitettavasti...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi