Millaisesta puolituntemattomasta ihmisestä et pidä?
Kommentit (12)
Joka puhuu vain itsestään. Näitä on naisista 95%.
Liika puheliaisuus, omahyväisyys, liiallinen itsensä esilletuominen, voimakas parfyyminhaju tai pyykkiaineen/huuhteluaineen löyhkä vaatteissa. En myöskään pidä siitä miestyypistä, joka naisen nähdessään mittaa katseellaan vartalon automaattisesti.
Töissäni on yksi asiakas, jolla on ärsyttävä ääni/puhetapa ja joka kertoilee pitkiä juttuja omasta elämästään. Tarinat eivät ole kiinnostavia, vaan erittäin tylsiä, pitkäveteisiä jaarituksia. Välillä hän kysyy jotain minun asioistani, mutta jos rupean vastaamaan, huomaan ettei hän jaksa yhtään kuunnella. Yritän kestää häntä, koska hän on yksinäinen leskimies ja hänellä on varmaan vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Liika puheliaisuus, omahyväisyys, liiallinen itsensä esilletuominen, voimakas parfyyminhaju tai pyykkiaineen/huuhteluaineen löyhkä vaatteissa. En myöskään pidä siitä miestyypistä, joka naisen nähdessään mittaa katseellaan vartalon automaattisesti.
Nuo naisia koskevat ymmärrän täysin, mutta mua imartelee ja samalla vähän huvittaa ne katsellaan mittaavat miehet. Tulee hyvä olo, jos kiinnostan jotain niin paljon, että viitsii mittailla.
Mä tykkään itse käytännössä kaikenlaisista, mutta moni ei taida olla kaltaiseni. Noh, ehkä joku arvaamattoman oloinen narkkari hieman nostaa karvat pystyyn tai joku estottomasti ilman maskia ympärilleen yskivä.
Kertoo rivoja vitsejä.
Kyseessä kollega joka ei ole useamman vuoden aikana jakanut mitään henkilökohtaista itsestään, ne asiat eivät hänestä kuulu työpaikalle.
Tuo pervoilu ilmeisesti kuuluu sitäkin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo naisia koskevat ymmärrän täysin, mutta mua imartelee ja samalla vähän huvittaa ne katsellaan mittaavat miehet. Tulee hyvä olo, jos kiinnostan jotain niin paljon, että viitsii mittailla.
Minua on aina ärsyttänyt järjettömästi just se miestyyppi. En vaan voi sietää enkä kyllä semmoiseen ole ikinä sekaantunutkaan
Vierailija kirjoitti:
Kertoo rivoja vitsejä.
Kyseessä kollega joka ei ole useamman vuoden aikana jakanut mitään henkilökohtaista itsestään, ne asiat eivät hänestä kuulu työpaikalle.
Tuo pervoilu ilmeisesti kuuluu sitäkin enemmän.
Kuka enää uskaltaa kertoa työpaikalla pervoja vitsejä? Nykyaikana, kun sukupuolia ei enää ole, jokainen seksuaalisissävytteinen sana ihan kenelle tahansa on työsuojelurikos. Myös tilanteissa, joissa vitsin kertoo nainen naisporukassa. Oikeastaan vielä pahempaa, se on perusheterohäirintää astetta pahempaa les bo häirintää
Energiasyöpöt , minä minä minä, juoruilijat, tekee itseään väkisin työkö, irstailijat. Mulkvistit.. narskut ja heidän hovinsa.
Sellainen, joka puhuu kovalla äänellä. Kertoo ahdasmielisiä mielipiteitä totuutena. Leuhkii rahoillaan/jollain muulla. Haisee pahalle huonon hygienian takia. Ei kuuntele. Ei lue sosiaalisia vihjeitä eli ei esimerkiksi tajua, jos joku ei halua jutella. Passiivisaggressiiviset piilovittuilijat. Toisista pahaa puhuvat. Tekee jotain ällöttävää kuten kaivaa nenäänsä tai korviaan. Syö äänekkäästi.
Suu auki syöminen ja ruoka suussa puhuminen on jotenkin vastenmielistä, samoin kuin se, jos pitää kyynärpäitä pöydällä syödessään. Laskee "pisteitä" ihmisessä huimasti.
Tunnen naisen, joka on mukava ja ystävällinen, mutta aivan liian utelias. Kyselee asioita, joita en ole kertonut omalle äidillenikään. Yritän pitää hieman etäisyyttä, en halua läheisempää tuttavuutta.